Voksi bilstolpose!

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Trur dere det er for tidlig å bruke voksiposen i bilstolen i september? Sånn hjem fra sykehuset. Isåfall trenger jo ikke ungen mer enn strømpebukse, body og lue:) Det er jo deilig :)

Trur dere det er for tidlig å bruke voksiposen i bilstolen i september? Sånn hjem fra sykehuset. Isåfall trenger jo ikke ungen mer enn strømpebukse, body og lue:) Det er jo deilig :)
Det kommer jo litt an på temperaturen og hvor lenge du skal kjøre tenker jeg! Jeg kommer nok heller til å kle på baby body, strømpebukse, bukse, strikkejakke og lue. Dersom det er behov så får han et teppe over seg inntil det blir varmt i bilen.

Det kommer jo an på temperaturen, her blir d hel strikkadress og evt pledd... og d e d vi bruke gjennom vinteren, har ikke vognpose.. hadde til storesøster, den ble brukt en halvgang... ble tatt av igjen før vi va kommet oss i bilen første gang vi hadde den på... syns den ble klumpet og hun likte heller ikke ligge i den....

Ganske sikker på at her kommer vi til å ta med både bilstolpose, (alfor mye!) klær og tepper- bare sånn i tilfellet ;) Får skylde på at jeg er førstegangs og ikke har peiling :D Så får været, temperaturen og morsinstinktet bestemme resten den dagen vi skal hjem.

De er jo vandt til et relativt varmt miljø, så gjør sikkert ikke noe med bilstolpose ;)

Vi tar med voksiposen, men får se an temp og situasjonen da :-) Mannen puttet posen i stolen i går, og den ble jo kjempestor - vesla vil jo bli nesten borte i den! :-o

Tror det kan bli ganske varmt! Vi kommer ikke til å bruke bilstolposen før til vinteren!! Kler heller på lag på lag på lillemann og bruker teppe, hvis det er kaldt:)

Back
Topp