Voksesmerter!

Thunderella

Gift med forumet
Altså, når jeg var liten så var jeg veldig plaget med smerter i bein/ledd.
Mamma sa alltid at det var voksesmerter, men burde det ikke da ha gått over til nå?

Sliter så innmari med "voksesmerter" i beina og den ene armen. Blir jo gal snart..
Vurderer å bestille time hos legen å få det sjekket, for eneste jeg baserer meg på er at mamma sa det var voksesmerter.. ;)

Kan mammaer ta feil...? ;)

Hehe, voksesmerter er det nok slutt på ja ;) Iallfall for de fleste av oss, hehe!!

Men da jeg var gravid fikk jeg mye "voksesmerter" igjen, noe som viste seg var magnesiummangel. Det kjentes i beina ut som slik jeg mener å huske var voksesmerter da jeg var lita iallfall, jeg fikk nemlig ikke de typiske leggkrampene som mange får da jeg hadde magnesiummangel. Jeg slet mye med voksesmerter i beina husker jeg.

Jeg var også stekt plaget med det som liten (utrolig nok)
Jeg opplever det til tider dagen etter jeg har drukket... Ta deg en varm dusj,det hjelper ihvertfall ikke å være kald.

Det er nok ikke noe farlig,men greit å sjekke ut om ubehaget kan løses med noen tabletter. Mamme pleide alltid å smøre inn bena med (hmm tja tigerbalsam?varmer det?) og pakke håndkler rundt.

Lykke til

Det er nok ikke vokse smerter nå thundis[;)] men når du var liten hadde nok mamman din rett,det kan jo være at du mangler noe i kroppen eller har vann i leddene...

*grøss*nå kom jeg til å tenke på hvor grusomt det var med vokse smerter...

ORIGINAL: Lassie

Hehe, voksesmerter er det nok slutt på ja ;) Iallfall for de fleste av oss, hehe!!

Men da jeg var gravid fikk jeg mye "voksesmerter" igjen, noe som viste seg var magnesiummangel. Det kjentes i beina ut som slik jeg mener å huske var voksesmerter da jeg var lita iallfall, jeg fikk nemlig ikke de typiske leggkrampene som mange får da jeg hadde magnesiummangel. Jeg slet mye med voksesmerter i beina husker jeg.

signerer dette + at jeg hadde heftige kramper i tillegg..jeg følte faktisk at jeg vokste også jeg da,følte meg plutselig enormt lang, men tror nok høyden min er lik den dag i dag som den var før jeg ble gravid[;)]

Back
Topp