Voksesmerter

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
Hvordan oppleves voksesmerter hos barna deres? Har en på snart 4 som plutselig får veldig vondt i kneet, så vondt at han gråter mye og må ha smertestillende. Har hele tiden tenkt at det er voksesmerter men ble usikker idag. Jeg var selv plaga med voksesmerter men det var hele beinet som verket ikke bare kneet.

Min har hatt smerter som har vist seg å være at han trenger oppmerksomhet :wacky: trodde det var voksesmerter, men det hjalp etterhvert at vi sa at om det er så ille så må vi ringe legen. Da viste det seg at han nok egentlig bare trengte litt oppmerksomhet fra oss voksne. Han gråt virkelig mye og det virka helt reellt :rolleyes:
Det kan jo fortsatt være reelle voksesmerter hos dere da :) ❤️ Bare deler min erfaring. Ville tatt kontakt med lege om det vedvarer

Erfarte selv som liten at det satt ganske spesifikke steder. 2 av våre barn har det også av og til, og de sier også at det er feks i anklene, knærne eller andre spesifikke steder på bena. Det sagt, så kan det jo være annet galt også, så om det vedvarer at barnet klager på sterke smerter i kneet, ville jeg sjekket det ut med lege.

Sjekk med legen uansett. To av mine har til tider har hatt voksesmerter. Begge gangene har vi vært hos legen. Nå er de der såpass ofte at jeg tok det på en time de skulle dit uansett.

Har ei på 5 som gråter i søvne før hun klarer å våkne helt pgr av smerter. Her er det massasje og varme flaske som fungerer best.
Hun sovner som regel etter 20 min, husker ingenting dagen etter.

Eldste har hatt det i leggene og sikkelig vondt han våkner og gråter

Back
Topp