Voksesmerter?

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Hei! Jeg har slitt i hele natt mee verk i magen. Ligger bare å snur på meg og der verker i magen. Ikke krampeaktig - det første som slår meg er voksesmerter. Noen som har opplevd liknende?

Har alle mulige vondter i magen av og til for tiden. Noen ganger varm mensmurring, andre ganger er det luft eller bare ubehag, og andre ganger igjen kan jeg ikke helt sette ord på det. Kombinert med stikking, smerter ved bevegelse og trykk nedentil, tror egentlig det meste er normalt :p

Har alle mulige vondter i magen av og til for tiden. Noen ganger varm mensmurring, andre ganger er det luft eller bare ubehag, og andre ganger igjen kan jeg ikke helt sette ord på det. Kombinert med stikking, smerter ved bevegelse og trykk nedentil, tror egentlig det meste er normalt :p
Takk :) jeg har nesten ikke fått til å sove i natt da jeg bare har gnudd og snudd på meg da det har verket i magen. Mulig jeg ikke tålte noe av maten jeg spiste i går eller noe sånt også :p

Huff ja jeg har hatt et par dager sånn nå. Helt ufarlig men vondt! Kommer når jeg er utslitt. Håper det gir seg snart for deg! Og du skal ikke se bort ifra at magen din er litt mer følsom på mat en vanlig om dagen.

Jupp har hatt slike natt der hver gang jeg beveger meg så river det i magen. Oppfatter det som voksesmerter. Lite søvn den natten. Men har heldigvis bare vært 1 natt på den måten.

Back
Topp