Voksesmerter

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Har de små det? Jeg husker veldig godt jeg slet utrolig mye med det, men det var jo når jeg var 5-6-7 år ish. Og husker det som utrolig vondt, og jeg gråt mye.
Tenker bare på når lille gråter, han er mett, har tørr bleie, viser ikke tegn til å ha vondt i magen, ingenting som klemmer noen plass, men gråter og virker sliten, men han får ikke sove. Har tenkt at han sikkert gråter fordi han ikke har fått sove, men hvorfor får han ikke sove? Tenkte kanskje de kunne ha det også, noen som vet?

Tror ikke voksesmerter kommer så tidlig, men vet ikke for sikkert. Jeg har hørt at de de ofte blir overtrøtte fordi det er så mange inntrykk å bearbeide, at hjernen går litt på høygir.

Vår blir også sånn noen ganger, og da hjelper det bare med fred og ro.
Tror det er som Lillerose sier; mange inntrykk som skal fordøyes.

Prøv å legge merke til hva dere har gjort tidligere på dagen når babyen gråter uten synlig grunn, og se om det er sammenheng med for eksempel besøk av mange mennesker, mye lek på gulv, tur på butikk/kjøpesenter og andre ting som gir mange inntrykk.

Her blir hun sånn når kveldsstellet er gjort og hun endelig kan slappe av. Da er hun skikkelig sliten, men finner ikke roen for noen ting. Tenker at hun er overtrøtt, men vet ikke hvordan vi kan endre det.

Har ikke hørt om voksesmerter hos så små. Eldste dattern var mye plaget av det fra hun var 6 år. Kan hende han er sliten?

Har ikke hørt om voksesmerter hos så små. Eldste dattern var mye plaget av det fra hun var 6 år. Kan hende han er sliten?
Han har jo bare en gang i løpet av dagen hvor han sover lenge i strekk, hvis ikke så er det 15-30 min innimellom, så kan være han er sliten.

Back
Topp