Voksesmerter

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Har en periode med mye vokse smerter(mens, stikke og strekke smerter), så tydelig at magen er inne i en vokse periode.:)

Flere andre?

Kjent også mye liv idag- jippi!:D
 
Det har jeg nå, er 14+1. Og jeg tror bestemt at jeg har kjent liv i to dager nå - igår og i forrigårs - for plutselig kjente jeg noe som en liten fisk som smekket med halen og det var over like fort så jeg ble skikkelig overrasket! Er så usikker på om det var det, er førstegangs!
 
Det har jeg nå, er 14+1. Og jeg tror bestemt at jeg har kjent liv i to dager nå - igår og i forrigårs - for plutselig kjente jeg noe som en liten fisk som smekket med halen og det var over like fort så jeg ble skikkelig overrasket! Er så usikker på om det var det, er førstegangs!
Høres veeeldig ut som første bevegelsene ja- gratulerer! :D
 
Her og strekker det utrolig mye. Føles rart at det nesten skal gjøre vondt så blir jo litt redd da:nailbiting: men det er jo meg da som ikke klarer å la være å bekymre meg:p i tillegg har jeg hatt mensen smerter av og på siden i går. Men det er jo tydeligvis helt normalt det da:oops: tror ikke jeg har merket noen bevegelser enda heller. Er så oppblåst om dagen så hadde vel ikke visst det om jeg merket det uansett:p haha
 
Må si at jeg kjenner ikke mye i forhold til med første, men har vært noen dager innimellom:) får vel bare håpe og tro det vokser allikevel<3 godt når man kan kjenne noe!
 
Mye vondt imagen her, kjennes ut som noen river i magen :-/ Er på vei med nr 4, tror jeg kjenner liv men usikker på om det er luft :p Var ganske sikker med de forrige, men nå kjenner jeg det på høyre og venstre side samtidig!
 
Jeg er 14+3 i dag, og kjenner at livmora er på plass og vokser... Trodde jeg kjente liv her en dag, men tror det bare var burgeren jeg hadde spist :p ellers så kjenner jeg ikke noe annet enn pulsen min i magen - og den kjenner jeg veldig godt......
 
14+2 her! Babymagen min kom plutselig i går! Har ikke vist seg så mye før, men plutselig ble det en kul... Jeg tror også jeg kjenner litt bevegelser, men kan ikke være sikker. Det er jo 16 år siden sist og jeg husker ikke helt hvordan det var!
 
Har også en del ligamentsmerter, med stikk, press og mensmurringer. Er tydelig at ting vokser, og det er sannsynligvis grunnen til at jeg blødde i helgen. Kroppen henger ikke helt med, hehe.
Er ikke gøy med mensmurringer, men ser ut til at det er normalt (?) :)

Er 13+1 i dag. Jeg har forresten også kjent noe fisk lignende bevegelser helt nede ved trusekanten, men vet ikke om det er lille gull eller luft, hehe.
 
oh jeah! Kjenner den strekkinga! Men noe liv har jeg ikke kjent.. men jeg kjenner definitivt at kroppen vokser på seg der nede! :p
 
Jeg har også mye vondt for tiden, men er bare 11 uker. Jeg merker det av og til godt når jeg setter meg ned... Men det er vel kanskje normalt selv om jeg ligger litt bak dere? :)
 
Satt akkurat å tenkte på d mens jeg satt her på jobb at det stikker og strekket en del om dagen, kjenner også en del nedpress spesielt når be sitter. Godt å kjenne at vokser og utvikler deg inni der ☺️
 
Satt akkurat å tenkte på d mens jeg satt her på jobb at det stikker og strekket en del om dagen, kjenner også en del nedpress spesielt når be sitter. Godt å kjenne at vokser og utvikler deg inni der ☺️
Jeg syns også at det er deilig å kjenne litt og ha den "kontakten" med kroppen. Men jeg har det hveeeer daaaag!!!!
 
Jeg syns også at det er deilig å kjenne litt og ha den "kontakten" med kroppen. Men jeg har det hveeeer daaaag!!!!
Vi får håpe det roer seg ned litt etterhvert.. Så får vi gjøre det beste ut av det enn så lenge.. Et ideelt svangerskap hadde vært uten plager og vondter, men det er vel ytters få som får det. Håper det snart roer seg for deg
 
Back
Topp