Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har vokst så masse på kort tid og vi spørde hsHvordan vet du at det er voksesmerter?
Vi forklarte at hun som oftest er veldig rolig på dagen og sikkelig urolig og grining om kveldene.. Vi trodde først det var erstatningen men etter vi byttet er hun forsatt sikkelig urolig og vil ikke sove.Hva er det hun gjør da når hun har voksesmerter? Jeg lurer fordi jeg er redd min sliter m det samme! Hun er 62 cm og bare 9 uker
Det er vanlig at de er urolige på kvelden, men natta? Min er ikke våken sånn, men kaver en del på natta! Noe som er veldig slitsomt! For da sover jeg også veldig dårlig!Vi forklarte at hun som oftest er veldig rolig på dagen og sikkelig urolig og grining om kveldene.. Vi trodde først det var erstatningen men etter vi byttet er hun forsatt sikkelig urolig og vil ikke sove.
Hun kan være våken både 2 og 3 timer I strekk midt på natten og ikke vil sove selv om hun er stup trøtt..
Det er kjedelig!Ja mente natten ikke kvelden.. alt fra kl 11 og utover til 2 og mot 3 tiden.. og da et hun våken flere timer.. noen dager mye grining andre såvidt noe :-/