"voksesmerter"?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Andre som har akkurat som voksesmerter i livmor/mageområde?? :P
Klarer ikkje forklare det på noen bedre måte, men e det normalt? :p

Det er helt normalt. Livmora skal jo bli temmelig mye større. Er heldigvis ikke plaget med det selv enda, men har jo vært igjennom det to ganger før, så er vel kanskje ganske strekt allerede. :)

Her stikker det å strekker endel kjenner jeg. Og innimellom gjør det utrolig vondt. Men heldigvis bare for noen sekunder :D

jepp jeg har det samme.. kan være litt ubehagelig til tider .. men det hører vel til :) jeg er selv førstegangsfødene så kroppen jobber vel ekstra for å gjøre seg stor nok :) du da deres første?

Ja første her og :) så aner vel egentlig ikkje ka som venter fremover :P

ikke jeg heller. :help hihihi
. men spennende kan vi vel si det blir ,,,,,,som jeg gleder meg!! :happy093

Ja kjempespennende :) Har nedtelling til UL 20 februar! :)

Jeg hadde så smerter at jeg dro på legevakten og var sikker på at noe var alvorlig galt. Men etter UL hvor alt så bra ut konstanterte jordmor med at det var voksesmerter! Så de kan gjøre usansynlig vondt! Kjenner de enda, men mer som murring og noen sekunders akutte sterke smerter, mest da jeg reiser meg brått.

ja vi skal 14 feb... men vi skal også på en privat den 22 jan. :rolleyes: er så spent om vi kan se hva den lille mandelpoteten er da!! synest det er så lenge å vente fra privat Ul i uke 8 til ord ul i uke 18.. har ikke tålmodighet til slikt.. :rolleyes:

Jeg hadde så smerter at jeg dro på legevakten og var sikker på at noe var alvorlig galt. Men etter UL hvor alt så bra ut konstanterte jordmor med at det var voksesmerter! Så de kan gjøre usansynlig vondt! Kjenner de enda, men mer som murring og noen sekunders akutte sterke smerter, mest da jeg reiser meg brått.

Akkurat sånn har eg det og! :P

ja vi skal 14 feb... men vi skal også på en privat den 22 jan. :rolleyes: er så spent om vi kan se hva den lille mandelpoteten er da!! synest det er så lenge å vente fra privat Ul i uke 8 til ord ul i uke 18.. har ikke tålmodighet til slikt.. :rolleyes:

Hehe ser den :P var og i uke 8 :) vi tenkte å ta en privat seinare på sånn 3d :)

Hehe ser den :p var og i uke 8 :) vi tenkte å ta en privat seinare på sånn 3d :)
ja det blir nok det til også.. men min kjære skal på reise jobb i to uker rett etter den private så om alt ser fint ut da..så får han med seg en liten handleliste :P

Det strekker og stikker her også ja :-)

Bra eg ikkje e aleine om det då..:P gubben meine eg e overfølsom...:P

Strekker og stikker her også ;)
Spesielt den siste uka!

Ja, er ganske vanlig at livmora strekker seg. Skal jo utvide seg masse over noen få måneder.

kjennes ut som mens murringer her. å noen dager når jeg setter meg ned så er det skikkelig ubehagelig.. Men er bra det vokser å gror ;)

Det stikker litt her også, særlig når jeg setter meg brått opp eller bøyer meg plutselig.
Hadde det ved tidligere svangerskap også, så det er vel bare fordi det vokser der inne.

Back
Topp