voksesmerter???

dina1988

Blir kjent med forumet
15 uker på vei nå og når jeg går eller står på jobb får jeg smerter i nedre del av magen på siden. når jeg setter meg forsvinner di.. flere som har det? 
 
Hadde veldig smerter nederst i magen her på søndag men så gikk det over til dagen etterpå. Var hos legen og alt så greit ut. Han mente at dette var ganske normalt.
 
Jeg hadde slik  nesten daglig de første  5-6 mnd,skikkelig strekk.. Ganske ubehagelig, men går fort over..
Det er helt normalt, og det blir som regel mer intence i neste svangerskap.
 
Ja har det nesten hele tiden og 15+2 idag.. Hadde det ikke sånn sist.. Plagsomt egentlig..
 
Har det daglig jeg, ofte om dagen. Men har lært meg hvilken bevegelser utløser de..... stå får brått opp o.l.
Hadde det slikt i siste svangerskap også
 
Ja, voksesmerter her også! Magen føles ut som den skal tøyes til Pisa av og til, som om noen finner seg et bånd eller en muskel eller et organ inni der, og så drar i begger ender. Jippi! 16 uker nå, tror det vil fortsette en hel stund til. Men på den andre siden, er jo positivt det også vel?! :)
 
Jeg er 16 uker på onsdag. ikke merker noe de siste dagene heldigvis, men jeg tok det og som et bra tegn at det vokser og skjer noe :) 
 
Jeg er 16 uker på onsdag. ikke merker noe de siste dagene heldigvis, men jeg tok det og som et bra tegn at det vokser og skjer noe :) 
 
Jeg er 16 uker på onsdag. ikke merker noe de siste dagene heldigvis, men jeg tok det og som et bra tegn at det vokser og skjer noe :) 
 
Jeg er 16 uker på onsdag. ikke merker noe de siste dagene heldigvis, men jeg tok det og som et bra tegn at det vokser og skjer noe :) 
 
Jeg er 16 uker på onsdag. ikke merker noe de siste dagene heldigvis, men jeg tok det og som et bra tegn at det vokser og skjer noe :) 
 
Jeg er 16 uker på onsdag. ikke merker noe de siste dagene heldigvis, men jeg tok det og som et bra tegn at det vokser og skjer noe :) 
 
Back
Topp