Voksesmerter og kvalme

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Har det siste døgnet vært plaget med økende kvalme kombinert med voksesmerter fra livmor. (Hvertfall det jeg antar det er, ingen tegn til blødning) jeg er 8+1 og vet livmoren vokser nå og da men sliter med å slappe av og sove. Har ikke tatt noe smertestillende men vurderer det snart. Vil nødig ta paracet hvis det ikke virker på dette. Noen med erfaring her som vil dele?
 
Nei dessverre, men jeg anbefaler alltid camomille te, hjelper litt på kvalmen. Kanskje legge noe varmt på magen (om vi kan det??)
 
Har det siste døgnet vært plaget med økende kvalme kombinert med voksesmerter fra livmor. (Hvertfall det jeg antar det er, ingen tegn til blødning) jeg er 8+1 og vet livmoren vokser nå og da men sliter med å slappe av og sove. Har ikke tatt noe smertestillende men vurderer det snart. Vil nødig ta paracet hvis det ikke virker på dette. Noen med erfaring her som vil dele?

Jeg går mye luftsmerter og veldig vondt i tarmene kombinert med voksesmerter, men har etter 3 svangerskap funnet ut at det er tarmene og luft som gir smerter, så her hjelper det med samarin (fruktsalt) gir mer plass til livmor med mindre luftplager. Tarmene trekker seg jo litt sammen og oppover for å gi plass til voksende livmor og det gir nesten litt menssmertelignende smerter. Men kan nok hjelpe litt med paracet også kanskje, men jeg har aldri hatt behov for deg når jeg har tatt samarin
 
Back
Topp