Voksesmerter i magen?

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Jeg har ingen barn fra tidligere, og er 4+5 i dag. Nå på morgenen våknet jeg har "strekk" inne i magen, og det er sånn smått ømt, men ikke vondt. Er det at kroppen jobber med produksjonen liksom? Kan jeg merke det, eller er det noe annet?

Livmor og ligamentene som strekker osv for å få plass til en baby :)

Takk for svar! :) Kjenner ikke kroppen helt igjen. De siste dagene har jeg reagert en del på mat og blir så sliten etter jobb, at skulle tru jeg alltid pleide å sove etter jobb! ;)

Haha. Kjenner til den! Mye som skjer i kroppen når det skal lages en baby så man blir nok litt mer sliten!:p

Jeg har konstante murringer daglig, har vært slik fra jeg testet positiv, i blandt skikkelig vondt :/ ei venninne meinte det var tegn på tvillinger, at livmora strekker seg raskere og mer konstant osv, men jeg aner jo ikke selv hva som er vanlig :p
Så risposen er med meg hele tiden for å lindre litt.

Jeg har hatt strekkinger og stikkinger en del i dag, kjennes ut som om det er fra livmor , det er egentlig ikke vondt, men rart og annerledes, har også lette mensmurringer til tider, men det har jeg hatt før positiv test, jeg har hatt litt stikking her og der, men det kjennes ut som om det er midt i livmoren, og av og til bare på den ene siden og så på den andre siden.

Men kanskje noe lignende som du opplever ?
Er 4+6 idag, var akkurat på like langt når jeg mistet for en måned siden, så er nok litt anspent idag:-P prøver å ta meg i det, hadde ikke stikkinger når jeg mistet, men kraftige krampetak i hele underlivet og magen så er jo langt ifra det samme :-)

Men det var godt å lese her idag :-)
Og tar stikkinger og strekking som positivt da jeg ikke har opplevd det før, har jo mistet de gangene jeg ikke har hatt det så :-P

Jeg har hatt strekkinger og stikkinger en del i dag, kjennes ut som om det er fra livmor , det er egentlig ikke vondt, men rart og annerledes, har også lette mensmurringer til tider, men det har jeg hatt før positiv test, jeg har hatt litt stikking her og der, men det kjennes ut som om det er midt i livmoren, og av og til bare på den ene siden og så på den andre siden.

Men kanskje noe lignende som du opplever ?
Er 4+6 idag, var akkurat på like langt når jeg mistet for en måned siden, så er nok litt anspent idag:-P prøver å ta meg i det, hadde ikke stikkinger når jeg mistet, men kraftige krampetak i hele underlivet og magen så er jo langt ifra det samme :-)

Men det var godt å lese her idag :-)
Og tar stikkinger og strekking som positivt da jeg ikke har opplevd det før, har jo mistet de gangene jeg ikke har hatt det så :-P

Var nok litt mer slik forrige uke! Roligere i magen nå enn i helga! :) men var veldig beroligende å lese de fine svarene som har kommet! :)

Jeg og tar sånt positivt nå! :D

Var nok litt mer slik forrige uke! Roligere i magen nå enn i helga! :) men var veldig beroligende å lese de fine svarene som har kommet! :)

Jeg og tar sånt positivt nå! :D

Jeg er jo like langt på vei nå som du var da du skrev innlegget, så da gir det seg kanskje hos meg også etter en stund:-) men gjør ikke noe om det ikke gjør det, jeg slapper helt av nå igjen for nå er denne dagen så og si over og jeg kan nyte ukene fremover :-):-)

Back
Topp