voksesmerter i beina..

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
.. eller urolige bein..? er det noen som er plaget med dette etter å blitt gravid?
je har slitt med det siden ca uke 5 men blir bare værre, og det je prøver og strekke på beina for at det skal gi seg, får jeg skikkelig sene strekk [&:] det gjør så vondt, dette skjer på natta også, da våkner je av senestrekk i leggen.. vet ikke hva man får gjort med det.. hadde det i forrige svangerskap også.. *plagsomt*
(sorry klaginga)
[:)]

jeg hadde kramper i leggene sist, det eneste jeg gjorde var å strekke ut når de kom! [:)] fikk ikke gjort mer jeg...

Jepp, jeg har det - våkner av at bena mine kiler eller pirrer... eller jeg blir liggende og sparke med dem og får ikke sove på kvelden... som om de er urolige. Synes ikke det hjelper å strekke dem heller [&:]

Jepp, har også fått mye uro i kroppen siden jeg ble gravid, både i bena og armene. heldigvis har jeg ikke begynt å få kramper enda, men det er nok bare å glede seg.[:'(]

huff ja.. det er utrolig irriterende.. beina hopper som de vil[8D] me me.. må vel klare å leve med det i 6 mnd til [:D][:D] premien er jo bare sååååååå bra!!![:D]

me om noe har tips til dette er je evig takknemlig[:)]

Back
Topp