Voksesmerter hos barn!

*Mærra*

Forumet er livet
Noen som har noen tips å komme med? Har prøvd ullsokker, heatlotion, kombinasjonen av dette og tilogmed kjerringrådet om å knyte en ulltråd rundt ankelen til barnet...Ingenting virker..... Treeren våkner hver natt med veldig vondt i bena sine...Hva kan jeg gjøre??

jeg har hatt dette masse opp igjenom åra.. det mamma gjorde var og massere og massere og massere.. det hjalp en del på.. hadde vokse smerter til jeg var 13 så hadde det en stund ja..

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

hva med sånn tigerbalm (eller heter det noe annet?)

det måtte mamma bruke på meg og det virket . men husker ikke hvor gammel jeg var.

Er noe av det samme som heat lotion, som skal masseres inn og avgi varme...men det virker ikke på han. Nå er jo leggene hans nesten like lange som låra[:-] han har strekt seg 4-6cm i bena de tre siste mnd så er jo ikke rart at det gjør vondt.. Mne takk for tips [:)]

Har hatt det mye som liten.. Det eneste som hjalp var paracet. Masasje hjalp også, men vondt igjen etterpå.. Nå har småen begynt å våkne innimellom og klager på vondt i foten sin[&o] Det er noe dritt[>:] Beklager at jeg ikke har noen gode råd..[X(]

Jeg hadde det lenge som barn. Jeg måtte ta smertestillende mens det var på det verste. Å bade funket også til tider, at beina lå i varmt vann[:)]

Jeg har på det verste gitt ham paracet, men prøver selvfølgelig andre ting først. Når han våkner grinende om natten for beina er vonde da synes jeg man bør gi barnet noe som demper smertene![:)]

både jeg og søsteren min hadde det mye som små, og da fungerte det bra å smøre inn bena med tigerbalsam!

ORIGINAL: Delia

Jeg har på det verste gitt ham paracet, men prøver selvfølgelig andre ting først. Når han våkner grinende om natten for beina er vonde da synes jeg man bør gi barnet noe som demper smertene![:)]

Han har fått det noen ganger, men jeg kan ikke gi han det hver eneste kveld...

ORIGINAL: Iwanna

det måtte mamma bruke på meg og det virket . men husker ikke hvor gammel jeg var.

Er noe av det samme som heat lotion, som skal masseres inn og avgi varme...men det virker ikke på han. Nå er jo leggene hans nesten like lange som låra[:-] han har strekt seg 4-6cm i bena de tre siste mnd så er jo ikke rart at det gjør vondt.. Mne takk for tips [:)]

ok. Hmm. det har funket på guttungen her i hus. håper du får tak i noe som hjelper din gutt da[;)]

ORIGINAL: Iwanna

ok. Hmm. det har funket på guttungen her i hus. håper du får tak i noe som hjelper din gutt da[;)]

[:D]

ORIGINAL: Delia

sign

sign!

ORIGINAL: tussie.07.11

jeg har hatt dette masse opp igjenom åra.. det mamma gjorde var og massere og massere og massere.. det hjalp en del på.. hadde vokse smerter til jeg var 13 så hadde det en stund ja..

Signerer denne jeg!

Back
Topp