Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FrøknaFraDalen
hva med sånn tigerbalm (eller heter det noe annet?)
det måtte mamma bruke på meg og det virket . men husker ikke hvor gammel jeg var.
ORIGINAL: Delia
Jeg har på det verste gitt ham paracet, men prøver selvfølgelig andre ting først. Når han våkner grinende om natten for beina er vonde da synes jeg man bør gi barnet noe som demper smertene![:)]
ORIGINAL: Iwanna
det måtte mamma bruke på meg og det virket . men husker ikke hvor gammel jeg var.
Er noe av det samme som heat lotion, som skal masseres inn og avgi varme...men det virker ikke på han. Nå er jo leggene hans nesten like lange som låra[:-] han har strekt seg 4-6cm i bena de tre siste mnd så er jo ikke rart at det gjør vondt.. Mne takk for tips [:)]
ORIGINAL: Iwanna
Er noe av det samme som heat lotion, som skal masseres inn og avgi varme...men det virker ikke på han. Nå er jo leggene hans nesten like lange som låra[:-] han har strekt seg 4-6cm i bena de tre siste mnd så er jo ikke rart at det gjør vondt.. Mne takk for tips [:)]
ok. Hmm. det har funket på guttungen her i hus. håper du får tak i noe som hjelper din gutt da[;)]