Vokser ut av vognbagen!

LøveMamma-15-18

Elsker forumet
Junibarna 2015
Novemberlykke 2018
Gutten min har blitt så lang, at jeg begynner å bli litt bekymret for hvordan det skal gå med vognen hans.. Innerlengden på bagen er 75 cm, og han var 65,5 cm på 3mnd-kontrollen for en uke siden.
Er det jeg som husker feil, eller bør ikke barnet være 6 mnd før vi går over til sportsdelen? Vi har forresten Emmaljunga Super Nitro:) Vi kan sikkert få brukt bagen en stund til altså, men jeg er redd han vokser ut av den før han er 6 mnd..

Gutten min har blitt så lang, at jeg begynner å bli litt bekymret for hvordan det skal gå med vognen hans.. Innerlengden på bagen er 75 cm, og han var 65,5 cm på 3mnd-kontrollen for en uke siden.
Er det jeg som husker feil, eller bør ikke barnet være 6 mnd før vi går over til sportsdelen? Vi har forresten Emmaljunga Super Nitro:) Vi kan sikkert få brukt bagen en stund til altså, men jeg er redd han vokser ut av den før han er 6 mnd..

Vi har bytta vi... Hun er 4mnd 19. september. Går helt fint, legger bare ned ryggen i sportsvogna :)

Vi bytta til sportsdelen for to uker siden, Nicklas ble 4 mnd på mandag ;)
Er det ikke plass, så er det ikke plass :)

Er det full liggestilling er det ingenting I veien for å bruke sportsdelen. De kan bare ikke sitte oppreist over lengre tid før de kan sitte seg opp selv.

Han var 64 cm på 4 mnd kontrollen 9/9...... baggen er jo bare 75 cm innvendig, og lillegull er jo ikke akkurat tynn heller (8200gr)
Vet du om Brio Smile er noe kortere enn andre vogner eller? :)

Vet du om Brio Smile er noe kortere enn andre vogner eller? :)
Kanskje litt, men vi valgte vogn mye ut fra hvilken bil vi har, og smile var en av de få vognene som gikk i bagasjen på corollaen (ikke stasjonsvogn) :P

Tiden går så fort :o tipper jeg må bytte til sportsdel om et par mnd hvertfall. Vår bagdel er 80cm, men med vinterpose blir det nok trangt snart :)

Må bytte når vognposen tas i bruk. Vognbagen er kun 67 innvendig og begynner å bli trangt om plassen.

Vår bag er 75 cm, tror jeg. Lillegutt har hvertfall god plass ennå. Han var 64 cm på forrige kontroll, men har vel vokst litt.

Spørs om det blir trangt med vinterpose nedi der, men håper den kan brukes en stund til :-)

Vi har simo duo med voksipose i, er enda veldig god plass :) Kjøpte den nettopp på grunn av den store bagen. Gutten er vel ca 65 cm nå, var 63,5 på 4 månederskontroll for snart en månede siden.

Vår bag er 79, men han nærmer seg kanten på begge sider. Syns ikke han skal ligge helt klint oppi med hodet heller m

Back
Topp