Vokser ut av BH'en..

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Mener ikke å klage altså! Men i noen av toppene syns jeg at jeg ser vel vulgær ut:)

Lurer på ondet kanskje er på tide med en amme bh, gidder liksom ikke kjøpe en ny bh for bare noen mnd....

Flere med samme tankene?

Kjenner til det der. Til og med min giga-mega-bh fra forrige svangerskap har blitt litt trang, men jeg gidder rett og slett ikke å kjøpe en ny nå når det er såpass kort tid igjen. Jeg har vært inne på tanken om å bare kjøpe en amme-bh nå, så kan jeg i hvert fall bruke den litt lengre enn en vanlig.

Kjenner meg godt igjen. Kun kjøpt amme-bh siden jeg ble gravid jeg. Tenker at man kanskje vil gå gradvis ned i størrelse igjen når man trapper ned på amming? Da kan jeg jo i såfall gå gradvis nedover i amme-bh'ene etter hvert som amming trappes ned. Var 70b før, 80c nå

Ingen av mine gamle bher passer lenger. Hadde ganske store pupper før jeg fikk nummer 1, ammet og mistet puppene :P Nå har de ''fyllt'' seg godt opp igjen så jeg bruker amme bher. Hvis ikke velter de omtrent ut av bhene mine...! I vanlig singletter foretrekker jeg ofte sjerf/ sjal foran for å dekke meg til for jeg forstår godt hva du mener med at man raskt ser vulgær ut ;)

Brukt amme bhene en stund nå.. Dem vanlige bhene passer svært lite for tiden og gidder ikkje å kjøpe nye.. Det tar eg når amminga er over ;)

Ja kjenner til det, den eg har nå omtrent gnager på brystvortene :P
Blir vell å kjøpe inn ammebh'er i stefenfor nå ja ;)

Lurt å kjøpe ammebh nå like godt ja. Jeg skal kjøpe ammebhene de har på Change-butikkene. De er fine, og har strikk i øvre kant av cupen,slik at de legger seg inntil enten puppen er full eller tom.

Men (hvor mye?) må man opp i str i forhold til nå?

Lurt å kjøpe ammebh nå like godt ja. Jeg skal kjøpe ammebhene de har på Change-butikkene. De er fine, og har strikk i øvre kant av cupen,slik at de legger seg inntil enten puppen er full eller tom.

Men (hvor mye?) må man opp i str i forhold til nå?

Sist gikk eg fra b-cup til e-cup.. Noen som vet om det er change butikk i stavanger?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Et lite tips: æ bestilte mæ nettopp nye amme-bher på ebay. Æ syns bravado amme-bh e fantastiske. Utrolig behagelige å ha på. Halve prisen på ebay i forhold til Norge. :)

Et lite tips: æ bestilte mæ nettopp nye amme-bher på ebay. Æ syns bravado amme-bh e fantastiske. Utrolig behagelige å ha på. Halve prisen på ebay i forhold til Norge. :)

Har sett litt på dem,og dem ser gode og behagelige ut :) Skal få mannen til å bestille noen til meg eg :):) Takk for tipset ;)

Back
Topp