Vokser og vokser!!

Så fin en kar! :) Hvor gammel er han nå? Her begynner endelig 50 å bli passe, men utrolig hvor fort de vokser! Får litt lyst til å trykke på pause! :)

Vi har også pakket bort str 50, men 62 er litt stort enda. Det går så utrolig fort!

Her er frøkna 4 uker og kan nok bruke 56 leeeenge ;)håper jeg får ha babyen min lenge denne gangen :)

Frøkna mi har nettopp begynt med pysjene i str 62. Str 50 passet aldri. Så om ikke lenge pakkes str 50 -56 helt bort... Uff, så rart at jeg ikke skal bruke de minste klærne igjen... Sist jeg pakket babytøyet bort, visste jeg at jeg skulle ta det frem igjen en senere gang... Litt rart og vemodig i grunn :confused:

Frøkna mi har nettopp begynt med pysjene i str 62. Str 50 passet aldri. Så om ikke lenge pakkes str 50 -56 helt bort... Uff, så rart at jeg ikke skal bruke de minste klærne igjen... Sist jeg pakket babytøyet bort, visste jeg at jeg skulle ta det frem igjen en senere gang... Litt rart og vemodig i grunn :confused:
Det samme tenker jeg. Dette er siste gangen :-( vemodig ja :)

Lille her er 1 måned på fredag, men passer ennå i 50. 56 bodyer går, og noen bukser men de er litt for lange så hun vokser ikke så fort..

Mini er 3 uker til fredag og vi må rydde vekk 50 nå.

For en Fiin liten mann:) Gratulerer:)

Back
Topp