Voksende pupper

Varpen

Glad i forumet
Julibarna2014
Hvor mye kan man forvente at puppene vokser? (Dette er første gang jeg er gravid). Er nå 15 + 5.

Puppene begynte å vokse ganske tidlig, så var det stopp en stund, men nå har de begynt å vokse igjen. Jeg er i utgangspunktet en D75 og nå har jeg egentlig ingen bher igjen som sitter noe godt. Hadde tenkt å kjøpe amme-bher når jeg var vokst ut av mine egne for å spare penger, men har ikke orket å vært å prøvd enda formen ikke er helt på topp. Det jeg er usikker på nå er om de kommer til å endre seg veldig mye mer, for da må jeg kjøpe nye bher i flere omganger og det blir dyrt til slutt. 

Bør jeg regne med at de vokser enda en del mer og kanskje kjøpe noen som er litt i største laget?

Noen fler med samme problem eller erfaringer på området?

de vokser en del, men om du kjøper ammebh, så er de litt 'stretcy' i cupen. Slik at om du kjøper nå snart en som passer noelunde, så tror jeg du fint kan bruke de fremover. Det kunne vertfall jeg!! :)

Varpen, det lurer jeg også på, er i samme situasjon som deg selv om jeg er i fin form :) Men allerede har bestilt 2 stk amme-BHer på ASOS.com. Venter fremdeles på pakken derfra. Tror det er fint å bruke BH som er stretch slik at man ikke får vondt av voksende pupper og har plass til de :)

jeg er fortsatt facinert over hvor mye pupper kan vokse fra en dag til en annen når melken kommer.....så tror du kan regne med enda litt økning :)

BlackBeauty skrev:
jeg er fortsatt facinert over hvor mye pupper kan vokse fra en dag til en annen når melken kommer.....så tror du kan regne med enda litt økning :)

Samme her :)

Her vokser de igrunn ikke, ikke gjort det foreløpig,, Og forrige gang så vokse de heller ikke :( kunne bruke samme bh`n hele tida...

eg gikk opp en str forrige gang eg va gravid, men gikk rask ned i str igjen når eg isje hadde melkespreng lengre og gikk ned i vekt :)

Jeg gikk opp 2 bh strl...kjipt merker de vokser ja...

Tusen takk for råd:) Har blitt et par nye BHer i først omgang så får vi se åssen det blir videre. 

forrige gang gikk jeg fra 75C til 80E. imellom svangerskapa har jeg vært ca 75D, nå har dem vokst mye igjen og er nok 75E.

Variere egentlig masse ... Men om du skal ha nye bh`er... Anbefaller jeg denna..

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_24/PID-711055%28SparBase%29.aspx

Du må kopiere hele linken !!

Jeg har den selv nå og angrer ikke ... puppa mine er veldig store fra før så regner med de vokser mer... så er greit å ha noe som er lett å ha på seg samtidig ikke strammer...

Mine gikk vel opp fra B til D. Roet seg litt når ammingen stabiliserte seg og endte vel på C.

Jeg gikk fra en 75D til 75F sist. Mitt råd er å kjøpe en behagelig ammebh med mye stretch, for puppene vil variere mye i fasthet og størrelse fra time til time... (Mine gjorde ihvertfall det!)

Før første svangerskap brukte jeg 75b(fyldte ikke cupen)  men endte opp med en fyldig 80C med all melka jeg hadde :P Så jeg gikk fra små til store pupper :D

Husker jeg kjøpte meg amme BH sist gang mens jeg var gravid, da hadde puppene vokst en del. Men etter fødselen måtte jeg kjøpe, de "gamle" var alt for små:)

Back
Topp