Voksende mager..?

mama26

Andre møte med forumet
Hei :) Jeg bare lurer på om det er flere som har det som meg, der magen er større fra ettermiddag og utover enn fra morgenen? Men samtidig når jeg klemmer magen inn, så ser jeg ikke gravid ut i det hele tatt.. 
Jeg er førstegangs, og merker at jeg er ganske opptatt av denne magen :P 
Når kom deres mager frem? Jeg er nå i uke 9+4.

Jeg merker bare at den er hardere/strammere og er litt over 10 uker. I første svangerskape så var magen synlig fra 15-16 uker, men først etter 30 uker at alle forstod det! Jeg fikk ordentlig stor mage de 2 siste ukene, så er spent på hvordan det blir denne gangen...

Jeg er alltid mer oppblåst på kvelden, gravid eller ikke gravid :-p Har ikke merket stort på magen enda denne gang. Det hadde så vidt begynt å synes da jeg var rundt 12 uker sist.

Alltid større om kvelden. Men i går kom plutselig babymagen, gitt :)

Har fått en liten babymage, men den blir større utover kvelden ja..
Merker magen kommer tidligere denne gangen enn tidligere...

Jeg ser skikkelig gravid ut på kvelden, men på morgenen er den nesten helt flat.
I forrige svangerskap fikk jeg ikke mage før i uke 23-24, men da poppet den veldig ut:)

Det ser ut til at jeg får mage tidligere denne gangen, og det er vel også ganske vanlig med nummer 2

Jeg synes ikke jeg ser gravid ut, men får slik som deg litt mer mage på ettermiddagen/kvelden. Magen minner meg litt om da jeg hadde cyste på eggstokken for 1,5 år siden. Cysten var på størrelse med en appelsin og livmora skal være litt større enn en appensin nå tror jeg. Jeg er 9+2 i dag. Etter jeg opererte bort cysten så var magen plutselig helt flat, jeg trodde jeg bare hadde litt ekstra fett :p Så er tydelig at noe vokser der inne ;)

Ja den er veldig mye større på ettermiddagen og utover kvelden, enn på morgenen. Her har magen kommet. Hvis jeg går i figurnære klær, hadde alle sett at jeg er gravid. Den er ikke kul rund, da jeg dessverre har fått litt ekstra polstring på magen. Sånn var det under første svangerskap også.

akkurat nå ser jeg ut som om jeg er rundt 20 uker på vei, meget oppblåst ;)også har jeg litt ekstra fett på magen og.
sist kom ikke gravid magen føre i uke 18, kan hende den hadde vært tydeligere før, om jeg hadde vært av den slanke typen ;)

Meister skrev:
Har fått en liten babymage, men den blir større utover kvelden ja..
Merker magen kommer tidligere denne gangen enn tidligere...

Magen kommer bare tidligere og tidligere for hvert sv.skap.. 

Jeg har også mye mer mage på kveldstid. Det var ei som så det på jobb i dag at jeg er gravid. Jeg er 9+2 i dag. Mitt andre svangerskap. Så det vises tidlig ja!
Må gå i klær som skjuler magen foreløpig. Og har hentet mammaklærne mine fra loftet i dag for nå må jeg snart inn i mammabuksene

Back
Topp