Voksende mage

Samme her. Ville ikke spurt noen med mindre det var ÅPENBART. Tenker jo også at folk nevner det hvis de selv vil.. jeg møtte en jeg studerte med tilfeldig for et par år siden, hadde ikke hatt kontakt på et par år. Så jo at hun så gravid ut, men turde absolutt ikke å kommentere det. Det var også ganske kort tid før babyen kom, så hun var jo høygravid. Men den sjansen tar jeg ikke, haha
Samma her :hilarious: møtte søstera av ei venninne av meg og hu såg så gravid ut eg berre måtte spør, og då var hu type 36 veker på vei :hilarious: eg var så overraska at eg ikkje hadde fått vist det, så måtte stilne nysgjerrighet. Hu er ei tynn flott jente, så det var egentlig ingen tvil, men likevell så usannsynlig i mitt hode:hilarious:
Skjønne ikkje at folk tør spør berre ein har litt mage liksom. E jo SÅ flaut når ein ikkje er gravid...
 
Lurer på om noen har opplevd at magen har «poppa» over natta? Eller på veldig kort tid?

Er selv 15+2 i dag og har en liiten kul med full blære på morgenen. Men fikk faktisk på meg normale jeans i dag, selv om det var ukomfortabelt nok til at det ble siste runde :smiley-ashamed004

Lurer litt på om hvor lenge jeg kan klare å skjule det? Noen erfaringer? Hadde vært litt gøy å skjule til etter OUL om 3 uker men spørs om det er mye å håpe på.
 
Lurer på om noen har opplevd at magen har «poppa» over natta? Eller på veldig kort tid?

Er selv 15+2 i dag og har en liiten kul med full blære på morgenen. Men fikk faktisk på meg normale jeans i dag, selv om det var ukomfortabelt nok til at det ble siste runde :smiley-ashamed004

Lurer litt på om hvor lenge jeg kan klare å skjule det? Noen erfaringer? Hadde vært litt gøy å skjule til etter OUL om 3 uker men spørs om det er mye å håpe på.
Er det første? Kan jo hende det går. Veldig varierende hvor fort magen popper og hvor fort den vokser. Men kan nok hende du må prøve å skjule det litt like før oul om du ønsker å holde det hemmelig til da.

Jeg er gravid med nr 2 og merker stor forskjell fra forrige gang. Med første kunne jeg bruke egne bukser frem til uke 16/17 og tror jeg fint kunne skjult det til uke 20 da jeg var på oul, men denne gangen er det umulig. Er 14+1 og hsr allerede brukt gravidbukse en stund..
 
Er det første? Kan jo hende det går. Veldig varierende hvor fort magen popper og hvor fort den vokser. Men kan nok hende du må prøve å skjule det litt like før oul om du ønsker å holde det hemmelig til da.

Jeg er gravid med nr 2 og merker stor forskjell fra forrige gang. Med første kunne jeg bruke egne bukser frem til uke 16/17 og tror jeg fint kunne skjult det til uke 20 da jeg var på oul, men denne gangen er det umulig. Er 14+1 og hsr allerede brukt gravidbukse en stund..

Er første ja, bruker også løse topper så det blir spennende å se hvor langt jeg kommer før det vises uansett :laughing002
 
Er det første? Kan jo hende det går. Veldig varierende hvor fort magen popper og hvor fort den vokser. Men kan nok hende du må prøve å skjule det litt like før oul om du ønsker å holde det hemmelig til da.

Jeg er gravid med nr 2 og merker stor forskjell fra forrige gang. Med første kunne jeg bruke egne bukser frem til uke 16/17 og tror jeg fint kunne skjult det til uke 20 da jeg var på oul, men denne gangen er det umulig. Er 14+1 og hsr allerede brukt gravidbukse en stund..
Jeg ble så sykt glad for å høre at det ikke bare er meg. Forrige gang følte jeg meg ikke tjukk før uke 16+ men nå føler jeg meg bare ekkel i klær som ikke er minst 3 str større enn vanlig haha er i uke 12
 
Back
Topp