Voksende mage

Emma95

Flørter med forumet
Jeg mener å huske at det var en tråd her om dette tidligere, men jeg klarte ikke å finne den? Beklager om det blir litt unødvendig tråd men...
Magen har plutselig kommet litt og det er så spennende!! Her har mye skjedd bare de siste to ukene. Dette er førstemann og jeg lar meg fascinere av alt som skjer :hilarious:
Jeg er 14+0 her.
IMG_20230803_215045.jpg
Hvordan går det med dere?:Heartred
 
Jeg mener å huske at det var en tråd her om dette tidligere, men jeg klarte ikke å finne den? Beklager om det blir litt unødvendig tråd men...
Magen har plutselig kommet litt og det er så spennende!! Her har mye skjedd bare de siste to ukene. Dette er førstemann og jeg lar meg fascinere av alt som skjer :hilarious:
Jeg er 14+0 her.
Vis vedlegget 411700
Hvordan går det med dere?:Heartred
Er du førstegangsgravid? Jeg er 13+5 og merker Knapt noe :(
 
Er du førstegangsgravid? Jeg er 13+5 og merker Knapt noe :(
Jeg hadde en SA i februar, men da var jeg bare 5 uker på vei. Så dette er andre graviditet og første gang jeg har kommet så langt. Magen min gikk fra ingenting til bildet over på 2 uker - så ting kan plutselig endre seg!
Søsteren min begynte ikke å vise før uke 20/21, for babyen lå på en veldig spesiell måte.
Vet det er vanskelig, men prøv å ikke bekymre deg for mye :Heartred Har du vært på ultralyd eller hørt hjertet slå? Det var en stor milepæl og motivasjon for meg mens jeg ventet på magen.
 
Jeg mener å huske at det var en tråd her om dette tidligere, men jeg klarte ikke å finne den? Beklager om det blir litt unødvendig tråd men...
Magen har plutselig kommet litt og det er så spennende!! Her har mye skjedd bare de siste to ukene. Dette er førstemann og jeg lar meg fascinere av alt som skjer :hilarious:
Jeg er 14+0 her.
Vis vedlegget 411700
Hvordan går det med dere?:Heartred
Wow så nydelig babymage :smiley-angelic003
Takk som deler ❤️
Er 14+3 idag og fått en liten bulk nederst når jeg ligger på ryggen, gleder meg til fortsettelsen.
 
Wow så nydelig babymage :smiley-angelic003
Takk som deler ❤️
Er 14+3 idag og fått en liten bulk nederst når jeg ligger på ryggen, gleder meg til fortsettelsen.
Takk :')
Såå koselig :Heartred Det er spennende hvor fort det går nå. Håper graviditeten er bra så langt!
 
13+4 og magen er vel like stor som i uke 23 forrige graviditet. Barnet er ikke 1.5 år enda så sikkert derfor magen kommer fort og kjenner at magemusklene har begynt å dele seg helt opp allerede
 
  • Liker
Reactions: Eaa
12+5 og her har magen komt, er sjette graviditet som er gått så langt, men magen kom ikkje kjempe mykje fortare syns eg (minste er 1,5år). Har vokst godt siste 2 vekene, og veit av erfaring at det går fort framover nå også ☺️ enn så lenge er magemusklene enda sammen, så kunne fint skjult det. Men gravidbuksene er på og sjølv om me ikkje har sagt det til nåken så er det igrunn enkelt å se :hilarious: ingen som har turt å spør enda :cool: får fint på meg vanlige bukser enda, men er ubehagelig å gå med.
 
Morgenbilde før frokost i går (11+0). Tror det er optimistisk å håpe på å skjule den frem til 20 uker.
 

Vedlegg

  • Snapchat-2112954236.jpg
    Snapchat-2112954236.jpg
    1,4 MB · Visninger: 144
Magen har kommet her også, og i går spurte en nabo om jeg er gravid, så da er det vel relativt synlig! 14+3 i dag ☺️
 
Ja, det syns jeg også! Det var litt freidig. Hun påsto også at hun hadde sett det sist vi møttes, i juni! :hilarious: Tror hun ble litt flau da jeg sa at jeg er 14 uker på vei, hun trodde nok jeg var kommet lengre.
Eg turte nett so vidt til å ymte om kanskje naboen var gravid, turte ikkje å spørre ho då, spurte mannen.
Då var ho i veke 33 med tvillingar, dvs VELDIG gravid :laughing002
Livredd for å spørre nokon som ikkje er gravid
 
Eg turte nett so vidt til å ymte om kanskje naboen var gravid, turte ikkje å spørre ho då, spurte mannen.
Då var ho i veke 33 med tvillingar, dvs VELDIG gravid :laughing002
Livredd for å spørre nokon som ikkje er gravid

Samme her. Ville ikke spurt noen med mindre det var ÅPENBART. Tenker jo også at folk nevner det hvis de selv vil.. jeg møtte en jeg studerte med tilfeldig for et par år siden, hadde ikke hatt kontakt på et par år. Så jo at hun så gravid ut, men turde absolutt ikke å kommentere det. Det var også ganske kort tid før babyen kom, så hun var jo høygravid. Men den sjansen tar jeg ikke, haha
 
Back
Topp