Voksende mage

Ja, men er nok mye oppblåsthet også :) jeg våknet en morgen i uke 8 og det var som om alt av muskler hadde sluttet å funke, siden da har jeg ikke klart å holde magen inne. Nå er jeg 14+0 :)
 
Jepp her har den kommet, litt rundere i fasongen enn hva den var fra før av ;)
 
Her har jeg definitivt fått en kule. Hadde litt ekstra polstring fra før, men ser tydelig forskjell. Vanskelig å skjule..
 
Jepp! Er litt skeptisk til å poste bilde, men har definitivt en babykule :D
 
Her er det ingenting, selv når jeg ligger på ryggen i sengen
 
Magen min har vokst veldig. Sikkert mye luft også men sånn som jeg ser ut nå (13+5) så jeg ut før iallefall uke 22 forrige gang :rolleyes:
 
Har litt samme som deg men er nok endel luft og veske her å:p klarer p dra inn magen over navelen men ikke fra litt iver navelen og ned :p

Det er en liten kul der også når jeg legger meg flatt, så er i hvert fall litt babymage inni der :love7
 
Ja, den er ganske stor allerede! Ikke at den var liten før da ;-) , men vokst mye, og er rundere!
 
Tror jeg begynner å ane noe, ser det når jeg trekker inn magen at den nederste delen av magen ikke trekkes helt inn lenger.. Men tror det er lenge før noen andre kan se noe :) Gleder meg veldig til å få skikkelig babykul :Heartred
 
Ikke sjans til å lukke buksene mine, med gravidbukser så ser jeg ut som jeg er langt på vei:joyful:

Går ikke med noe for å fremheve enda, men merker magen har kommet mye fortere denne gang! ( nr 4)
 
Ikke fått noe mage i det hele tatt, men er bare 11 uker på vei. Men håper jeg kan begynne å kjenne livmoren snart sånn at jeg slipper å være så bekymra for at det har stoppet opp å vokse. Ikke vært på noen ultralyd heller :/
 
Åja, men bare luft og flesk som blir dobbelt avslørt nå som musklene har slutta å høre på at jeg vil suge inn magen:rolleyes: (førstegangsgravid)
 
Åja, men bare luft og flesk som blir dobbelt avslørt nå som musklene har slutta å høre på at jeg vil suge inn magen:rolleyes: (førstegangsgravid)
Haha mine muskler har også slutta å høre. De slutta med det en natt i uke 8 :p
 
Ikke noe kul her, men har fått en bilring under navlen.
Spiser så mye om dagen, så ikke overrasket :p
 
Ikke fått noe mage i det hele tatt, men er bare 11 uker på vei. Men håper jeg kan begynne å kjenne livmoren snart sånn at jeg slipper å være så bekymra for at det har stoppet opp å vokse. Ikke vært på noen ultralyd heller :/
Jeg er tredjegangs, men «fant» ikke livmora selv før ved 12 uker, til tross for at den er unormalt stor :)
 
Har fått så veldig mye fett føler jeg rundt hele mageregionen. Er uvant for meg for har alltid vært lita og tynn i graviditetene også. Men er nok for at jeg er 3.gangs.. gruer meg til å gå på vekten hos jordmor:(

Men har vært mye stillesitting de siste 2 mnd og har spist mye pga kvalmen. Så er jo bare min egen skyld . Får prøve å ta det av når jeg er ferdig med dette siste svangerskapet.
 
Back
Topp