Voksende mage...

Chili Calimba

for 3. gang ❤❤❤
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Jeg venter mitt tredje barn i slutten av september. Jeg er slank, men overhode ikke trent. Jeg har akkurat blitt 36.
Jeg antar at alle de nevnte årsakene over gjør at magen min er ekstra slapp og vil falle ut raskt.
MEN - jeg er bare 7 uker og ser minst ut som 16!!!
Jeg har fått mage tidlig de 2 første gangene også, men dette tar jo helt av.
Lurer på om noen andre erfarer det samme?

Vet jo at man blir oppblåst, men det må da være grenser tenker jeg. Ikke er jeg forstoppet, og ikke er jeg full av luft, men det strekker i magen og spesielt ned mot lysken.

Hadde planer om å drøye noen uker med å offentliggjøre det glade budskap, men størrelsen på magen ser ut til å skulle stikke kjepper i hjulene for meg.

Kan dette kanskje stagnere inntil den virkelige magen vokser? Livmoren min skal være omtrent som en appelsin nå, men føles mer som en vannmelon!

Jeg var der du var for et par uker siden. Er nå 9+0 og den har gått tilbake :)

Jeg er gravid med nr 2 og er sprengt! Satser på at det går litt tilbake etterhvert :) men livmoren er nok litt større enn en appelsin siden det er din tredje gang som gravid, den skal jo ikke strekkes på samme måte som med første baby :)

Samme her! Er i uke 9 og ser ut som jeg gjorde ved ul tider sist!:p alle ser det og kommenterer det!

Tom. ei på jobben spm strøk meg på magen i går! Haha det var litt over intimgrensa kjente jeg!:p Her er det barn nr 2 ;)

Jeg er oppblåst , men siden jeg har mage fra før av ;p så tror jeg ikke noen legger merke til det;) barn nr 3 og 29 år (enda..)

Nr 3 her og ser ut som jeg er halvveis allerede. Jeg må skjule magen med stor strikkejakker og store skjerf som henger over magen. Får ikke igjen buksene, så der er det hårstrikk i knappehullet. Skal på UL på mandag og er alt Ok, så må vi nesten si det til ungene.....da er jeg 10+ 1 ....... Ungene stikker fingeren i magen meg hele tiden....hehe

Jeg er gravid med nr 2 og er sprengt! Satser på at det går litt tilbake etterhvert :) men livmoren er nok litt større enn en appelsin siden det er din tredje gang som gravid, den skal jo ikke strekkes på samme måte som med første baby :)

Ja, det har nok rett i. Målene som er å lese om er kanskje alltid for 1. gangs gravide.

Ja, det er nok sant. Syns det er litt bedre nå, ikke like stor nå føler jeg.

Samme her! Er i uke 9 og ser ut som jeg gjorde ved ul tider sist!:p alle ser det og kommenterer det!

Tom. ei på jobben spm strøk meg på magen i går! Haha det var litt over intimgrensa kjente jeg!:p Her er det barn nr 2 ;)
Uffda, den er lei....

Nr 3 her og ser ut som jeg er halvveis allerede. Jeg må skjule magen med stor strikkejakker og store skjerf som henger over magen. Får ikke igjen buksene, så der er det hårstrikk i knappehullet. Skal på UL på mandag og er alt Ok, så må vi nesten si det til ungene.....da er jeg 10+ 1 ....... Ungene stikker fingeren i magen meg hele tiden....hehe
Merkelig det der, minsten min drive også hele tiden å tar meg på magen, og det pleier han ikke. Senser ungene noe kanskje...

I går kom magen min, tredje barnet og 9 uker på vei i dag (mens-termin.)
Spennende tider fremover:)

Magen kommet her også...og æ e bare 7 uke påvei, men ser at æ e ihvertfall 20 uke... fikk mage tidlig med første også, men ikke så kraftig synlig så tidlig som no...sist mistenkte fastlegen tvillinga i uke 8 så va på UL, den her gangen mistenke æ d sjøl... masse bukse som e pakka bort alt for æ får dem ikke ordentlig på...

Samboeren sa istad at jeg har aldri hatt sånn mage som jeg har nå:o at den er hard og større:p føler meg ikke så oppblåst heller, så var nesten sånn at jeg klappet til han:o :p haha

Jeg føler meg absolutt mest kvapsete og ekkel, men på kvelden er magen mer hard og ikke så ekkel heldigvis.
Jammen godt at det er på kvelden og ikke dagen den kommende pappaen har mulighet til mage-kos:)

Back
Topp