Voksende mage...?



Vesten skrev:
nei har ikkje ennå
..men føler meg litt større pga eg ikkje prøve å holde inn magen og går  ikkje med bukser som strammer ol.

Det er vel ikkje fysisk mulig å få gravid-mage når spira bare er noen millimeter stor, men  eg slepper magen ut og er oppblåst DET er veldig mulig



 
er 9+3 og synes det begynner å bli påfallende nå ja.. kjennes ikke ut som luft heller, kanskje ikke så rart når jeg sliter så fælt med kvalme og må småspise støtt og stadig for å holde det i sjakk :p magen kom sent sist, og ikke ble jeg enorm heller, spørs om jeg blir diger denne gangen og det har jeg ikke lyst til!
 
Nei, ikke noe babymage - men kjenner meg litt oppblåst. Ble helt flat etter forrige barn, men denne ganger virker det som  magemusklene har "sluppet" litt, så magen er blitt mye slappere (eller mykere) hehe. Var ikke stor sist, og ingen som så noe før jeg var ca 5 mnd men regner med at babymagen kommer fortere denne gangen.
 
Kjenner at buksene strammer.. men det er nok fordi jeg er så sykt oppblåst, må vel snart ut og kjøpe noen mammabukser!!
 


bella_lianda skrev:
Kjenner at buksene strammer.. men det er nok fordi jeg er så sykt oppblåst, må vel snart ut og kjøpe noen mammabukser!!

morsomt å kjøpe de første mammabuksene hihi

 
Back
Topp