Voksende mage...?

AudiMamma

Gift med forumet
Lurer på om noen av dere damer har en mage som vises nå alt...?
Min vises veldig godt og er bare 6 uker på vei nå.
Sist gang vistes den ikke før jeg var nesten 16 uker på vei..
 
hmmm..

Er ikke oppblåst heller her...
Er jo nesten så jeg er bekymret for at det ligger flere enn en inni der jo...
 
Litt mage her ja... litt oppblåst også, men har helt klart fått litt mage ja :) Kommer jo fortere med nr 2 har jeg hørt, men dette var jo tidligere enn jeg hadde trodd... :P
 
nei har ikkje ennå
..men føler meg litt større pga eg ikkje prøve å holde inn magen og går  ikkje med bukser som strammer ol.

Det er vel ikkje fysisk mulig å få gravid-mage når spira bare er noen millimeter stor, men  eg slepper magen ut og er oppblåst DET er veldig mulig
 
Mage sa du?? Jaaa.. Og det skjedde noe skikkelig flaut i dag. :P 
Vi var i sentrum på juletre-tenning, og så møtte jeg og lillemor noen kjente, men hun ville jeg skulle løfte henne opp (1,5år), og gjorde det. Og akkurat i dèt jeg bøyde meg ned, så spratt glidelåsen opp! Den har vært litt stor nesten før graviditeten.. Og nå har jeg litt ekstra på lager også.. Venninna mi bare så på meg.. Kom med unnskyldningen om at jakken har vært tullete i det siste. Så dette var forventet.. Vet ikke om hun trodde den da. :P 
 


1frafør+1påvei=2gullunger skrev:
Mage sa du?? Jaaa.. Og det skjedde noe skikkelig flaut i dag. :P 
Vi var i sentrum på juletre-tenning, og så møtte jeg og lillemor noen kjente, men hun ville jeg skulle løfte henne opp (1,5år), og gjorde det. Og akkurat i dèt jeg bøyde meg ned, så spratt glidelåsen opp! Den har vært litt stor nesten før graviditeten.. Og nå har jeg litt ekstra på lager også.. Venninna mi bare så på meg.. Kom med unnskyldningen om at jakken har vært tullete i det siste. Så dette var forventet.. Vet ikke om hun trodde den da. :P 

heheh..

Er vel heller tvilsomt.
Her har jeg vert i innkjøp av større og videre topper slik at ikke alle å en hver skal legge merke til at magen er på tur ut over, spørs bare hvor lenge jeg klarer det nå da...:s

 


Vesten skrev:
nei har ikkje ennå
..men føler meg litt større pga eg ikkje prøve å holde inn magen og går  ikkje med bukser som strammer ol.

Det er vel ikkje fysisk mulig å få gravid-mage når spira bare er noen millimeter stor, men  eg slepper magen ut og er oppblåst DET er veldig mulig


Livmora vokser jo, så det skal vel være mulig, men er nok mye oppblåst også
 


AudiMamma skrev:


1frafør+1påvei=2gullunger skrev:
Mage sa du?? Jaaa.. Og det skjedde noe skikkelig flaut i dag. :P 
Vi var i sentrum på juletre-tenning, og så møtte jeg og lillemor noen kjente, men hun ville jeg skulle løfte henne opp (1,5år), og gjorde det. Og akkurat i dèt jeg bøyde meg ned, så spratt glidelåsen opp! Den har vært litt stor nesten før graviditeten.. Og nå har jeg litt ekstra på lager også.. Venninna mi bare så på meg.. Kom med unnskyldningen om at jakken har vært tullete i det siste. Så dette var forventet.. Vet ikke om hun trodde den da. :P 

heheh..

Er vel heller tvilsomt.
Her har jeg vert i innkjøp av større og videre topper slik at ikke alle å en hver skal legge merke til at magen er på tur ut over, spørs bare hvor lenge jeg klarer det nå da...:s


Men om hun skjønner det, så sier hun ingenting da. Kjenner henne såpass, så hun later nok bare som, frem til det er offentlig. :)
Og det gleder jeg meg veldig til. :) 
Er 12 uker den 15. desember, så da får svigermor vite det. :) 
 
blir nok kjempe kjekt å fortelle famile og venner om nyheten kan jeg tenke meg...
 
Er mer oppblåst enn vanlig ja...Men ikke begynt å komme gravidemage ennå :-)
 
Er litt oppblåst ja :P
 
ja jeg har begynt å få...er 7+5 :)
 
Er veldig oppblåst i magen (har mage fra før også) Sist svangerskap fikk jeg strekkmerker i uke 11...grøss
 
Ikke mage, kanskje, men føler meg definitivt mer opplåst enn forrige gang. Blæh!
 
Eneste som vokser her er puppene! Hehe. Sist gang fikk jeg vel mage i uke 19 ca, såå regner med det tar litt mer enn seks uker denne gangen før den kommer tytende.. :)
 
Mage ja.... i følge søsteren min så er det ikke så mye lenger til vi blir avslørt ;)) Ble avslørt pga magen var blitt stor i uke 8 forrige gang, så er vel ikke så rart om man har like stor mage i uke 7 denne gangen....
 
Her er det ingenting som har vokst enda! Håper jeg snart kan få et tegn på at det faktisk er noe der inni:p ikke noe opplåst, eller såre pupper..:p
 
Syntes jeg har fått større mage, mange bukser som er ubehagelig å bruke allerede så det går mye i joggis her :)
 
Back
Topp