Vokse smerter!!

anita_29

Elsker forumet
noen som har noen anbefalinger for barn med vokse smerter? han er 7 år. har ikke sm.stillende hjemme,og han sliter veldig nå [:(]

Ta de største ullsokkene du finner å ta de på... gjerne varmeflaske mot vonde områder...

også kjøper du smertestillende salve på apoteket... det er genialt på voksesmerter....

Tøye ut skikkellig, strekke litt tilbake!
Husker jeg at jeg alltid gjorde!
Eller, når jeg hadde voksesmerter i beina lå jeg alltid i senga med beina rett ut også tøyde mamma beina mine ved å legge seg over foten min og presse den ned mot beinet [8D]

ORIGINAL: Gullungen nr 2

Jeg har desverre ikke noen gode råd til deg.
Snuppa mi er veldig plaget til tider. Hun kan ligge å vri seg av smerter stakkars.
Det eneste hun vil ha er kald klut, men funker ikke så bra akkurat!

Da jeg var lita og hadde voksesmerter pleide jeg å ligge med beinet inntil en skikkelig varm ovn.
Det var så varmt at jeg brant meg men syntes det var bedre enn de voksesmertene.

ja,samme her og! men han er heldigvis sovnet igjen nå,så håpr han får en bra natt! Takk for gode råd alle sammen[:)]

Datra vår på 8 har også mye voksesmerter, jeg pleier og masere, og da går det stort sett over. Men det er vell noen som har det værre enn henne tror jeg.

Back
Topp