Voksduk!

Har en voksduk som brukes når barna skal male og lignende.
De har flere mønster på Jernia i meter vare på rull

Nei vi har ikje det, men gleder meg til om ett par uker for i jula har vi det på kjøkkenet. Syns det er så praktisk! Men har ikke funnet noen fine til ellers av året..

Har ikke voksduk eller annen duk.
Har aldri opplevd at mstsøl setter farge. Vi har laget bordplaten selv og har 3-4 strøk med matt lakk oppå -tenker at lakken beskytter godt nok ;)

Men høyglans skal vel tåle mer eller? Og er lettere å vaske av?

Vi har hvitt høyglans sofabord -angrer! :o
Hadde vaska bordet og la en pakke våtservietter oppå...hadde datostempelet til våtserviettpakken "printa" inn i bordplata leeenge.
Det samme med en kaffeflekk. Ser da for meg at om ungene hadde sølt spaghetti saus på et slikt bord ville det lett ha satt seg oransj skjær :p

Hadde vaska bordet og la en pakke våtservietter oppå...hadde datostempelet til våtserviettpakken "printa" inn i bordplata leeenge.
Det samme med en kaffeflekk. Ser da for meg at om ungene hadde sølt spaghetti saus på et slikt bord ville det lett ha satt seg oransj skjær :p

Tomatsaus er inga problem faktisk :) setter ikke flekker ;) men på voksduken har det satt flekker :P

Vi har voksduk på kjøkkenet, ble en ny hverdag etter at den kom på plass - den er jo så lett å vaske (noe som trengs OFTE med en ettåring i hus):D Vi har en offwhiteduk med shimmer/perlemorglans fra Jysk:)

Ja vi har voksduk. Hvit, kjøpt på prinsess. Har flere, for tomatsaus, fargeblyanter osv setter seg fast. Men har alltid en ren liggende til selskap :)

Såpass:o det var jeg ikke klar over:o

Har en grå med hvite stjerner. Bruker også en lilla duk mye, som er kjøpt på princess. Det er stoff, men flekker forsvinner ved litt vask bare.

Det har vi ja. For tiden en svart. Det er så mye lettere å tørke av den enn å vaske duker til spisebordet hele tiden...

Back
Topp