Voksande mage!!;D(m/ bilde)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Magen min blir berre større og større,- og eg lika da!:) Sjefen, som har ein ganske god størrelse på ølmagen sin begynner å føle seg trua av min. Han hadde stått og blåst den opp på kjøkkenet, og då hadde dei diskutert at det ikkje var lenge til eg hadde tatt han igjen;)
Gjester begynner å sjå det (får lange blikk på magen min), og eine stamgjesten som overhørte meg og ein kollega då han skulle betale sa at han  tenkte at eg hadde lagt på meg... :P
Men magen min har blitt stor og hard!!:)
*hoppe og danse*

Du kan jo ikke legge ut en sånn tråd uten å vise oss magebilde!! Hihihihihi!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Vi er jo på ingen måte nysgjerrige, hihi!!!

Jeg synes magen min har vokst bare de siste dagene, jeg. Har vært tre dager på kurs og når jeg kom hjem sa mindstemann på 4: "Mamma, magen din har vokst. Hvis den blir enda større, kan du ikke kjøre bil for da stanger magen i rattet. " Det skal sies at jeg ikke er særlig høy, og sitter veldig nære rattet når jeg kjører. Så skal ikke se bort fra at han får rett... he, he....

Aaaaw;) skal legge ut bilde;) men bilder som vi har tatt ligger på den andre maskina:) I morgon:) For trøtt i dag:)
Haha:) idag gjekk eg med meterstokk og viste kollegaene mine kor stor babyen min var no, og kor sto den vart neste veke o.l. :) Dei driver vist å misunner meg når dei går på butikker og ser søte, små babykle:)

så utrolig søt babymage du har!!! Og søt mamma - må jo bare bli en skikkelig søting den bebisen der[:)]

Kjempe fin mage!! [:)] Syntes det er så uvirkelig på en måte at det faktisk er et bitte lite menneske inni magen.

Ja, det er jammen et mirakel[:)] Tenk på alle disse små babyene som kommer til å bli født i februar[:D]

Oj... Det var mage det!! Kjempefin[:)]

Nydelig bilde [:)] Det er så herlig å se sånn "babyform" på magen, den får en sånn karakteristisk spiss. Har fått mage jeg også. Men ikke tatt noen bilder ennå.... [:-] Tror jeg får sette min kjære igang med kameraet.

Åh, for en hærlig babymage du har fått! Virkelig kledelig på deg 

Skikkeli fin baby mage du å har :D

Back
Topp