x1x~Anni87~
Forumet er livet
Noen som har vokset bikinilinjen her?
Gjør det veldig vondt? Og går det an og gjøre det selv?
Gjør det veldig vondt? Og går det an og gjøre det selv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KermitVar det jeg også lurte på liksom..Vil ikke gå på salong og gjøre det[8D]
hm... fins det da? (til å gjøre det hjemme?)
[:D][:D]ORIGINAL: BlondeTigerDama
Jeg vokser alt jeg kommer over...[:D][:D][:D]
Prøv Brazilian Wax fra Vita kjeden. Koster ca 100 kr og varmes til ønsket tempr i micro!
Kjempeenkelt og praktisk!
Smører på med trepinne (kalt spatel) og lar det "tørke" litt på huden, så riv av MOT hårvekstretningen! Enklere blir det ikke!
Lite tips: ta små områder av gangen... mindre vondt. Og ha gjerne en kald klut tilgjengelig (trengs ikke egentlig...) Riv raskt av, ikke nøle, da lugger det lett.
Lykke til!!!! Gå en hårfri sommer i møte...[:D][:D][:D]
ORIGINAL: BlondeTigerDama
Prøv Brazilian Wax fra Vita kjeden. Koster ca 100 kr og varmes til ønsket tempr i micro!
Smører på med trepinne (kalt spatel) og lar det "tørke" litt på huden, så riv av MOT hårvekstretningen! Enklere blir det ikke!
Lite tips: ta små områder av gangen... mindre vondt. Og ha gjerne en kald klut tilgjengelig (trengs ikke egentlig...) Riv raskt av, ikke nøle, da lugger det lett.
ORIGINAL: BlondeTigerDama
ORIGINAL: suki
Jeg har ikke gjort det på en evighet, men har fullt utstyr hjemme (sånn som brukes i salong). Renser først området der håret skal fjernes, smører på oppvarma voks, legger på stripsen og trykker den godt mot huden. Så strammer jeg huden med den ene hånden og river så fort jeg kan med andre hånda, mot hårretningen. Gjør man det riktig rekker man ikke å si AU engang. Men folk reagerer veldig forskjellig.
Etter på tørker jeg over med en krem som fjerner evt. voksrester, og smører deretter på en avkjølende aloe vera krem.
Jeg får masse små nupper med en gang, men de forsvinner fort. Og resultatet blir bra!