Vognvalg

Hvis jeg skal velge noe annet enn nxt90f så må det vel nesten bli bugaboo fox her også [emoji85] men redd for at den blir for «liten og lett» for vårt bruk og ikke har nok demping (?) Hadde vi bodd midt i en storby hadde jeg nok ikke vært i tvil, da hadde vi gått for foxen.

Ja.. var de ca samme str sammenslått? Er litt redd bagen til fox er liten.
Bagen til fox er diger!
Virker ganske lik sammenslått ja. Er ca 4 kg som skiller vognene.

Hvis jeg skal velge noe annet enn nxt90f så må det vel nesten bli bugaboo fox her også [emoji85] men redd for at den blir for «liten og lett» for vårt bruk og ikke har nok demping (?) Hadde vi bodd midt i en storby hadde jeg nok ikke vært i tvil, da hadde vi gått for foxen.
Vi bor heller ikke midt i byen, men med variert terreng. Syns det virket som god demping på foxen, ingen markant forskjell på den og nxt90f som jeg merket.

Sorry for at jeg spør sånn, men er den større enn nxt90?
Den er bredere og litt dypere, men ikke lengre. Hvertfall ifølge hun i butikken. Jeg syns den virket lengre og, men det så nok bare sånn ut.

Vi bor heller ikke midt i byen, men med variert terreng. Syns det virket som god demping på foxen, ingen markant forskjell på den og nxt90f som jeg merket.

Takk for svar! Merker at jeg nok må ut i butikk og «prøvekjøre» en del før jeg bestemmer meg helt [emoji85] ihverfall siden det står mellom to ganske like vogner som fox og nxt90f .. Og de ser jo veldig fine ut begge to da [emoji7]

Back
Topp