Vognvalg

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Hei dere!

Var på Barnas hus i dag for å se på vogn.
Hadde egentlig bestemt meg for Emmaljunga NXT90, men synes den var litt tyngere å styre «vippe» enn f.eks Emmaljunga superviking.

Det står mellom disse vognene, helt umulig å velge. Begge har sine fordeler/ulemper.

Noen som har erfaring med noen av disse?

+ med superviking er at den er lettere å styre og er billigere, men den har ikke justerbart håndtak.
 
jeg endte med Super Nitro av de grunnene at jeg syntes den var enklere og rimeligere. Er rett og slett flisespikkeri som skiller de, og hva du synes kan være noe annet enn hva andre synes :)
 
Jeg kjøpte NXT90F og synes den er så fin! I tillegg har jeg trillet sammen med ei venninne som har samme vogn, og er veldig fornøyd med trilleegenskapene også. Jeg har ingen erfaring med super viking, men synes ikke understellet er like fint på den. [emoji85]
 
Vi var på Babybanden å prøvde forskjellig. Da jeg spurte etter Emmaljunga svarte de at de ikke ønsket å selge dette merket av en grunn. Da jeg spurte etter grunnen var de veldig vage, men at det var mange reparasjoner på merket, de likte ikke hjulene eller styringen.

Dette var det en selger som sa og jeg aner ikke om det er sant, de var som sagt også veldig vage. Jeg endte med og ikke kjøpe vogn der, ble usikker. Men så mange videoer på YouTube av Mødre i Norge som tester vogner, disse er ikke sponset og ren skjær synsing [emoji5] Og endte opp med baby jogger ubrukt fra Finn [emoji1360]
 
Vi må ha søskenvogn og endte opp med emmaljunga double viking 735. Håper vi blir fornøyde!
 
Vi var på Babybanden å prøvde forskjellig. Da jeg spurte etter Emmaljunga svarte de at de ikke ønsket å selge dette merket av en grunn. Da jeg spurte etter grunnen var de veldig vage, men at det var mange reparasjoner på merket, de likte ikke hjulene eller styringen.

Dette var det en selger som sa og jeg aner ikke om det er sant, de var som sagt også veldig vage. Jeg endte med og ikke kjøpe vogn der, ble usikker. Men så mange videoer på YouTube av Mødre i Norge som tester vogner, disse er ikke sponset og ren skjær synsing [emoji5] Og endte opp med baby jogger ubrukt fra Finn [emoji1360]

Jeg var i en butikk, husker ikke navnet, der de nesten bare hadde Emmaljunga og det var "også for en grunn", hehe. De mente de var helt klart best for norske forhold. Nå endte vi opp med Stokke, men tar alltid (litt av) det selgerne sier med en klype salt. De skal tross alt selge :).
 
Vi har kjøpt Petit Cherie, veldig fin vogn. det eneste som er minuset er at det ikke finnes vognadapter for bilstol til den som jeg kunne tenkt meg. har ihvertfall ikke funnet i norge :bored: ellers så er den veldig lik Emmaljunga som egentlig var den vi skulle gå for, bare mye billigere ;)
 
Last edited:
Back
Topp