Vognvalg

WonderGirl

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Septemberlykke 2024
andre enn meg som ikke har peiling på hvilken vogn de skal ha? Alle bare butikkene fører de samme vognene. de 3 vognene jeg syns er fine er bare en å få tak i i fysisk butikk. Men den har rykte på seg for å være både tung å upraktisk. Så hva gjør man da ?

Praktisk og god før fin! Og viktigere du liker sportsdelen enn bag'en. For bag'en bruker du bare i 5-6 mnd.

I learned the hard way sist. Valgte den peneste, endte med å hate den

Praktisk og god før fin! Og viktigere du liker sportsdelen enn bag'en. For bag'en bruker du bare i 5-6 mnd.

I learned the hard way sist. Valgte den peneste, endte med å hate den

Ja Er det jeg har skjønt. Men har ikke så lyst å trill ungen rundt i noe som ligner på ett futuristisk møbel heller :( kjenner jeg blir så oppgitt. Er det ikke mulig å lage en pen og praktisk vogn?

Og jeg anbefaler bugaboo buffalo. Både bag- og sportsdel er superbra! Veldig enkel å vende sportsdelen begge veier alt etter hva barnet vil. Har trillet den i all slags føre og i by og i marka - elsker den.

Velg en du kan bruke sportsdelen på begge veier. Hadde aldri klart å ha ungen fra meg allerede fra 6 mnd alder.. [emoji1303][emoji4]

Og jeg anbefaler bugaboo buffalo. Både bag- og sportsdel er superbra! Veldig enkel å vende sportsdelen begge veier alt etter hva barnet vil. Har trillet den i all slags føre og i by og i marka - elsker den.

Buffalo er den desidert beste vogna jeg har hatt[emoji173] har hatt Simo, quinny, TFK, Emmaljunga og til slutt Bugaboo Buffalo. Gråt litt da jeg pakket den ned og sendte den til neste heldige bruker. Håper den dobble varianten blir like god å trille[emoji1] Det bør den bli, til 17 000kr[emoji19][emoji58][emoji87]
Men jeg må ha en joggevogn i tillegg, og jeg aner ikke hvilken jeg skal velge. Tror det står mellom BOB og TFK nå. Planen var å kjøpe løpeunderstellet til Bugaboo, men det skar seg gitt[emoji847]

Samme her :) Men den er vell kanskje blant dei som ser ut som et futuristisk møbel? Ei venninne av meg valgte ei Emmaljunga ("som var så fin bag på") i stedet for BB fordi den "såg så rar ut". Ho angra på valget sitt :)

Gå i en butikk og ta litt på vognene, snakk med de som jobber der. Alle har vi litt ulike behov og smak så hva som passer for oss passer kanskje ikke for deg [emoji4]

Tenkt gjennom dine viktigste kriterier for at det skal være en bra vogn [emoji4]

Futuristisk møbel Hahah kom liksom ikke på en god forklaring. Altså som med interiør og klær osv har man forskjellige stiler. Jeg er veldig glad i rokokko glam velur osv heile den rukla der. Og ikke fult så begeistret for den enkle moderne stilen som er veldig inn nå. Syns det er kjempe pent og utrolig bra hos mange, men de passer ikke hos meg om du skjønner.

Jeg hadde emmaljunga cirycross til første. kjempegod vogn forsåvidt, men etter å ha prøvd babyjogger sine city mini i både enkel og dobbel versjon ble jeg frelst av det merke. vurderer å sjekke ut babyjogger city elite denne gang, eller noe lignende. helt genial å legge sammen med bare en hånd/en stropp. [emoji108]

Vogner er veldig individuelt og det som passer for en familie passer kanskje ikke for en annen. Selv valgte eg den eg syns passet vårt behov sist, og skal bruke samme vogna denne gang. På barselgruppa mi hadde 6 stk Emmaljunga, 1 stk buffalo og eg hadde Joggster Twist. Følte meg nesten litt spesiell :D Vi skal bruke Joggster twist med multi-x bag til neste også, pluss at vi har en babyzen yoyo til de gangene vi bare trenger en trille. Kunne tenkt meg å prøve Buffalo bare for å ha testet den, men kan ikke kjøpe ny vogn til nr2 (og sistemann) bare fordi eg er nysgjerrig ;) De fleste vogner har + og -, så man må nesten bare finne ut hva som er viktig for hver enkelt :)

Samme her :) Men den er vell kanskje blant dei som ser ut som et futuristisk møbel? Ei venninne av meg valgte ei Emmaljunga ("som var så fin bag på") i stedet for BB fordi den "såg så rar ut". Ho angra på valget sitt :)
Hehe, ja smaken er som baken;) Jeg er jo en av få som aldri kunne tenkt meg en klassisk Emmaljunga. Liker Bugaboo nettopp fordi den er stilren uten for mye dilldall. Men hovedgrunnen til ag jeg anbefaler den er jo fordi den er så god å bruke:)

Vært inne å sett litt på vogner og ikke blitt no klokere føler jeg [emoji85] Må nok ta en tur i butikk å teste de ut, hjelper lite bare med bilder synes jeg.

Men lurer litt på hvor lenge kan man bruke sittedelen sånn ca? På feks bugaboo?

Vært inne å sett litt på vogner og ikke blitt no klokere føler jeg [emoji85] Må nok ta en tur i butikk å teste de ut, hjelper lite bare med bilder synes jeg.

Men lurer litt på hvor lenge kan man bruke sittedelen sånn ca? På feks bugaboo?
Helt til de slutter å bruke vogn på bugabooen.

Helt til de slutter å bruke vogn på bugabooen.

Jeg har ikke hatt den men jeg syns sportsdelen virker så kort i lengden? Vi hadde emmaljunga til gutten vår og måtte bytte til babyjogger city elite når han var 1 1/2 år fordi den ble for kort (sånn at hodet kom helt opp i metallstangen på toppen). Syns bugaboo virker enda korter, men jeg fant ikke noen eksakte mål når jeg Googlet....

Kunne tenkt meg bugaboo men har min tvil på at den faktisk kan vare hele vognperioden, men du har andre erfaringer eller? :)

Jeg har ikke hatt den men jeg syns sportsdelen virker så kort i lengden? Vi hadde emmaljunga til gutten vår og måtte bytte til babyjogger city elite når han var 1 1/2 år fordi den ble for kort (sånn at hodet kom helt opp i metallstangen på toppen). Syns bugaboo virker enda korter, men jeg fant ikke noen eksakte mål når jeg Googlet....

Kunne tenkt meg bugaboo men har min tvil på at den faktisk kan vare hele vognperioden, men du har andre erfaringer eller? :)
Jeg har ei lang jente på 19 måneder og hun har enda god plass. Ser ikke for meg at vi trenger å bytte med mindre hun plutselig skyter i været;) Synes faktisk både bag og sportsdel er lange.

Back
Topp