Vogntråd

Drømmerom5

-21, -23
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
Hellu! Vet det fortsatt er tidlig men tenkte å opprette en vogntråd! Her kan vi dele hvilke vogner vi ønsker oss og erfaringer med hverandre! Har vogn (både enkel og søskenvogn) etter de andre barna, men har egentlig veldig lyst på ny vogn den gangen her!

Så la oss øke innleggene enda mer (og ta igjen August hihi) og del gjerne! Hvilke vogn har du? Hvilke vogner er du ikke fornøyd med og hvilke vogner vurderer du? :angelic:

IMG_5627.jpeg

Jeg har brukt emmaljunga, både enkel og søsken - og jeg ble egentlig aldri venn med den. Føler alle elsker Emmaljunga, og det var jo derfor jeg kjøpte den, men det var ikke noe for oss.
Så har jeg brukt babyjogger city select, og den var egentlig helt grei.

Så har jeg brukt stokke trailz, det var egentlig den beste vogna jeg hadde. Når minstesnupp var baby så hadde jeg hun i bæresjal, mellomstejenta i vogn, og så satt eldstemann på 4 i vognstellet under. Det var så god plass, og den var så robust og behagelig!

Jeg har kjøpt en trille fra beemoo for et års tid siden, og den ble jeg så utrolig positivt overrasket over, så jeg har bestilt beemoo pro multi 2, og håper at jeg er like fornøyd med den :Heartred influenced by celine Ellefsen, hihi

Jeg har brukt emmaljunga, både enkel og søsken - og jeg ble egentlig aldri venn med den. Føler alle elsker Emmaljunga, og det var jo derfor jeg kjøpte den, men det var ikke noe for oss.
Så har jeg brukt babyjogger city select, og den var egentlig helt grei.

Så har jeg brukt stokke trailz, det var egentlig den beste vogna jeg hadde. Når minstesnupp var baby så hadde jeg hun i bæresjal, mellomstejenta i vogn, og så satt eldstemann på 4 i vognstellet under. Det var så god plass, og den var så robust og behagelig!

Jeg har kjøpt en trille fra beemoo for et års tid siden, og den ble jeg så utrolig positivt overrasket over, så jeg har bestilt beemoo pro multi 2, og håper at jeg er like fornøyd med den :Heartred influenced by celine Ellefsen, hihi
Må liksom gjennom hele vogn-jungelen på nytt kjenner jeg! Har emmaljunga viking og viking double 735. De er helt ok sånn sett men ønsker meg noe annet litt mer robust nå. Har hatt Cybex Balios S, Emmaljunga NXT90 2019, Easywalker Miley 2, TFK Joggster, Emmaljunga Edge Duo og Emmaljunga Mondial Deluxe.

Savner skikkelig Emmaljunga Edge Duo vognen og angrer bittert på at jeg solgte den.. Elsker bagdelen på den, men er bare ikke sååå fan av sittedelen. Annet enn at den er fin for lange barn. Emmaljunga NXT90 var jeg fornøyd med, vet andre ikke likte den da den var litt tung, men jeg elsket den og. Kjøpte den brukt før førstemann 2021 kom. Dessverre ble den brukt ihjel av begge barna så den måtte vi tilslutt erstatte.

Må sjekke ut Stokke og babyjogger! Og skjønner det er andre merker verdt å sjekke ut også :hilarious: :angelic:

Vi har emmaljunga sento pro(som minstemann fortsatt bruker) og er veldig fornøyd med den:) Vi kjøpte den ny sommeren 2024, og kommer ikke til å bytte den. Mulig vi kjøper en lettere vogn til mini som blir 2 i september, siden den stort sett skal brukes til soving og små trilleturer.

Vi har emmaljunga sento pro(som minstemann fortsatt bruker) og er veldig fornøyd med den:) Vi kjøpte den ny sommeren 2024, og kommer ikke til å bytte den. Mulig vi kjøper en lettere vogn til mini som blir 2 i september, siden den stort sett skal brukes til soving og små trilleturer.
Har sett på den og! Det er vel etterkommeren til nxt-serien? :hilarious:

Jeg har emmaljunga nxt 90 outdoor, 2022. Likte den kjempe bra, fungerer fint her oppe på kysten i nordnorgeDen ble kjøpt ny til tredjemann så blir ikke å kjøpe ny Skal heller kjøpe ny baby bilstol denne gangen og er meget usikker

Jeg har emmaljunga nxt 90 outdoor, 2022. Likte den kjempe bra, fungerer fint her oppe på kysten i nordnorgeDen ble kjøpt ny til tredjemann så blir ikke å kjøpe ny Skal heller kjøpe ny baby bilstol denne gangen og er meget usikker

Vi trenger også ny babystol og vi og er meget usikker hvilken vi skal gå for.. nå skal vi trolig kjøpe ny bil neste uke så da må vi vel prøve hva som går i den vi ender opp med :hilarious: Skal liksom ha plass til babystol, besafe stretch og Minikid 1 i samme bil

Jeg har en Bugaboo Fox. Jeg var veldig fornøyd med den når gutten brukte vognbagen, men jeg la den bort når vi gikk over til sittedelen. Den har ergonomisk sittedel, og det var jeg ikke glad i når vi hovedsaklig brukte vogn til soving.
Jeg lånte en gang en babyjogger city Elite som jeg var veldig fornøyd med. Jeg håper jeg kan finne noe tilsvarende den her gangen til vi igjen er ferdig med vognbagen

Vi trenger også ny babystol og vi og er meget usikker hvilken vi skal gå for.. nå skal vi trolig kjøpe ny bil neste uke så da må vi vel prøve hva som går i den vi ender opp med :hilarious: Skal liksom ha plass til babystol, besafe stretch og Minikid 1 i samme bil
Ja er så vanskelig, tenkte idag at vi skull3 kjøpe minibuss liksom

Vi har også besafe stretch til 4 åringen så har vi nettopp snudd 6,5 åringen til beltestol (og beltestoler tar jo mer plass en bakovervendt jo) 11 åringen er sånn 1,62 høy og nesten 50 kg så han passer ingen stol lengere
Ja blir spennende å se hva vi ender opp med
:hilarious:

Vi har Bugaboo Fox 3(?) og en reisevogn allerede, så håper vi slipper å kjøpe ny vogn! I så fall blir det en sykkelvogn med plass til 2 :love7

Noen som har erfaring med vogn som er god både til hverdags og jogging? Både kjæresten og jeg liker å løpe, så vil bli noen turer hver uke. Orker ikke to vogner hvor den ene kun er til løping

Noen som har erfaring med vogn som er god både til hverdags og jogging? Både kjæresten og jeg liker å løpe, så vil bli noen turer hver uke. Orker ikke to vogner hvor den ene kun er til løping
Jeg gikk for Yngri Mika, og både jeg og mann har vært fornøyd med den som hybrid trille/løpe-vogn!

Syntes Thule Glide blir stor og bred i forhold. Fikk låne en for å teste før vi kjøpte, men er glad vi gikk for Mika. Eneste minuset er at det er litt trangt å få langt ting under!

Back
Topp