Vogntråd!

Xeralt skrev:
Vi hadde storebroren til Emmaljunga Nitro City, altså den eldre modellen. SUPERfornøyde! Beste vogna jeg har trillet i hele mitt liv!! Vi solgte den i fjor, hadde ikke plass til å ha den stående... Omtrent slik så den ut: http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/NitroCity-566.html

Også hadde vi Emmaljunga Scooter frem til gutten vokste ut av den- superfornøyd med den også: http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Scooter2.0-570.html

Denne gangen har vi tenkt til å ha Emmaljunga Edge i starten:
 http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Edge_Duo_Combi-564.html Farger og understell er vi ikke sikre på.

Når behovet for en mindre vogn kommer skal vi ha denne:
http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/NYHET!_Scooter_S-1364.html

Hehe, JA- jeg er Emmaljunga- fan. Jeg elsker designen, de er stødige og gode og har de kriteriene jeg ønsker ved en vogn:)

Må bare få signere de siste strofene..Har to Emmaljunga vogner i hus..City cross i barnehagen og cangeroo(3-hjuling) hjemme..Synes og Ozone City virker litt kul..minner litt om Buggaboo,-men synes tekstilene og kalesjen virker mer kraftig og stabil

Imogene skrev:
Vi har en 2009-modell Emmaljunga Edge Duo.

I tillegg er det veldig mye praktisk tilbehør. Vi trenger ingenting nytt på vognfronten, deilig :-)

Vi hr også emmaljunga edge duo, ikke helt lik denne da-men også fra denne etter lillegutt  -så kommer til å bruke

den sittedelen som er på Ozone er den samme som var på city jet. Den var helt forferdelig! Ungen liksom datt ned i den som en sekk med poteter. Mulig de har oppgradert den da, men

Vi har Emmaljunga Smart Duo til snuppa..:)
Har vært veldig fornøyd med den vogna, men vurderer å bytte den ut til City Cross til babyen pga vekta når en skal løfte inn og ut av bil o.l. Men får nesten se hva vi gjør:)

Kryssemynte skrev:
den sittedelen som er på Ozone er den samme som var på city jet. Den var helt forferdelig! Ungen liksom datt ned i den som en sekk med poteter. Mulig de har oppgradert den da, men

Ja jeg ser det..Men de har utbedret  den,-og nå er den veldig god for de minste også...De sitter/ligger veldig godt i den..Fungerer på samme måte som buggaboo sittedelen.Jeg er litt over gjennomsnttet intressert i vogner,-og har satt meg litt inn i Emmaljunga sine vogner.Men egentlig kunne jeg tenkt å prøve flere vogner..Men det blir litt dyrt for lommeboka.
Synes at Teutonia s3 er fin,ikke lett å vippe,kjekt at sportsdelen kan snus begge veier,og håndbrems.Brio Go synes jeg virker god å kjøre,god vuggefunksjon på understellet og kan snus begge veier.Bebeconfort liker jeg og..den kan og snus begge veier,+ for håndbrems og at hjulet kan låses fra styret.Jogster Twist liker jeg bagdelen på,men ikke sportsdelen..Urban Jungle liker jeg sporsdelen på ,men ikke så godt bagdelen..Synes den virker litt liten...huff ja..det er ikke lett

Har egentlig ikke peiling på barnevogner i utgangspunktet ;) Men jeg har sett rundt på nett, og lest mye - og det er jo en million meninger om hvilken vogn som er best :P
Jeg endte opp med å kjøpe Emmaljunga edge duo (svart) 2008 modell, fra noen i familien - så jeg håper det blir bra :) De hadde i alle fall vært veldig fornøyde med vogna. Den var pent brukt, og jeg fikk den til en fin pris, så det blir vel bra :) Nå er det bare å glede seg til å få trille rundt på det lille nurket når det lir utti april :D

Har nok et snev av vogndilla her og :)

Vi har som hovedvogn Emmaljunga City Cross. ELSKER den vogna! Litt liten bag, men mini nektet uansett å ligge flatt fra 5-6 mnd så sa byttet vi til sportsdelen. Vogna er genial på snø og grusveier, og er ganske nett i forhold til mange andre så fungerer kjempebra som byvogn også. Har til og med brukt å jogge med vogna :P

I barnehagen har vi en Simo 123 sportsvogn. Vet ikke hvordan den er å trille, har ikke prøvd, men er suuuper som sovevogn. Stor, god, lun og nesten flat liggestilling.

Som reisetrille/kjøpesentervogn har vi nå en 4me Copenhagen Swing. Den er fantastisk å trille og har kjempestor handlekurv under. Hadde først en 4me Fusion, det var en drittvogn. Elendig å trille og bitteliten kurv som man ikke kom til. Eneste positive med den var at den ble så liten sammenslått at vi fikk den med som handbagasje på fly.

Har også en Emmaljunga Scooter som står hos besteforeldrene så vi slipper å drasse vogn med oss dit. Helt grei vogn. Litt dumt at man kun kan ha sittedelen forovervent. Syns kanskje den virker litt skranglete, men den er fra 2006 så kan være derfor.

Nå skal vi kjøpe søskenvogn, tror vi har bestemt oss for Phil&Teds Sport. Kommer til å beholde resten av vognparken også ;-)

Noen som har erfaring med Brio Happy? Måtte kikke litt i går og den virket vanvittig god å kjøre :) Pluss perfekt størrelse.

har tenkt å kjøpe Simo kombi.... trur det er den beste vogna. Har jobba ein del år i barnehage, og sett mange forskjellige variantar...men Simo har klart vore den eg har sett på som best!

Vi har en Emmaljunga edge duo 2009 modell, har vært kjempefornøyd med den til storebror, så skal fortsette med den til minien i magen og :) Har også en Mountain Buggy sportsvogn, bruker den som sovevogn i barnehagen.

Back
Topp