Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker foreløpig mest på en Simo Kombi!
Vet den er litt stor og tung, men har liksom alltid likt den veldig godt. Dessuten er den veldig stor og god med tanke på babyen. Har en venninne som har en sønn født i april i år, og han begynner allerede å bli for stor for sin Emmaljunga City Cross, og jeg vil jo ha baby litt lenger - og ikke en sportsvognjente eller -gutt allerede neste september!
Ser at den nettopp er kommet i grått, og kan tenke meg det er kjempefint! Tror jeg må ta meg en tur på barnas hus og kikke på den IRL en dag ;)

Vi har en 2009-modell Emmaljunga Edge Duo.Imogene skrev:
Har elsket vogna fra første stund. Nå bruker lillegull den som sovevogn i barnehagen, men fra april må vi nok ta den tilbake og sette på bagdelen igjen. Vogna er robust og stabil, og jeg elsker at det er 4 luftdekk på den.
I tillegg er det veldig mye praktisk tilbehør. Vi trenger ingenting nytt på vognfronten, deilig :-)
Lilja82 skrev:Jeg tenker foreløpig mest på en Simo Kombi!
Vet den er litt stor og tung, men har liksom alltid likt den veldig godt. Dessuten er den veldig stor og god med tanke på babyen. Har en venninne som har en sønn født i april i år, og han begynner allerede å bli for stor for sin Emmaljunga City Cross, og jeg vil jo ha baby litt lenger - og ikke en sportsvognjente eller -gutt allerede neste september!
Ser at den nettopp er kommet i grått, og kan tenke meg det er kjempefint! Tror jeg må ta meg en tur på barnas hus og kikke på den IRL en dag ;)
Lilja82 skrev:Jeg tenker foreløpig mest på en Simo Kombi!