Vogntips?

Isthabeth

Forumet er livet
Jeg vet det har vært utallige tråder før om temaet, men hindrer meg ikke i å spørre etter tips. Jeg er ute etter deres personlige erfaringer, ikke link til tester :-).

Jeg har lyst på ny vogn. Har simo. Synes den blir for stor og klumpete. Kriterier jeg har er: må kunne trilles greit både på snø, asfalt, kjøpesenter. Bagen er varm nok for vinterforhold, at sportsdelen kan være snudd mot meg, og at det ikke er fare for velting hvis jeg henger stelleveska foran.
Har fått mange tips om emmaljunga
city cross, men synes den er litt stor.

Hva vil dere personlig anbefale, ikke anbefale?

Jeg har Emmaljunga Classic Sport, med quadrolift. Er kjempefornøyd med den :) Bagen er kjempelun og god, men er ikke så veldig stor. Tror vi måtte gå over til kun sportsdelen da småen var ca 5 mnd. Men deler av bagen (quadroliften) kan fortsatt brukes videre (se på nettsidene).

Jeg har hatt Brio Go og likte den veldig godt. Nå har jeg MB urban jungle og elsker den, men du kan ikke ha sportsdelen mot deg på den da ;)

Appen vel ;)

Jeg har hatt Brio Go og likte den veldig godt. Nå har jeg MB urban jungle og elsker den, men du kan ikke ha sportsdelen mot deg på den da ;)

Appen vel ;)

Enig med du ;) Vi har også MB urban jungel og elsker den :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Bugaboo cameleon

Emmaljunga CIty Cross har vi, og kjempe fornøyd :) liker at det er litt størrelse på dem, men de kan ikke sammenlignes med Simo på størrelsen, den er mye lettere og enklere å ha med seg enn den.

Vi har brio smile. Elsker den. Hadde de samme kriteriene som deg.

Hva med teutonia mistral? Vi har den som tileggsvogn Til simo kombi. Den er lett, god på snø, god bag, veldig god kalesje på sportsvognen, reguleringer styre, god plass under.

City cross er ikke så stor altså, sånn alt i alt.
Blir det mindre og lettere, så blir det litt for nærme trille for min del.

Vi har tenkt oss emmaljunga Edge duo med duo s understell pga bagstørrelsen denne gangen.

Vi har brio happy mener jeg den heter. Kjempefornøyd med den, og mye mindre enn simoen i "karosseriet"...

Vi har et litt mindre kjent merke på vognen vår, men er superfornøyde. Hadde simo vogn, men syntes den ble for stor, tung og klumpete. Ønsket derimot en lignende vogn og endte opp med en Crescent duo comfort. Lett og god vogn :)

Back
Topp