Sikkert dumt spørsmål fra en førstegangsfødende
Men hvordan bruker man egentlig vogntepper? Bruker man det på toppen av en vognpose, eller bruker man det alene? Blir det ikke veldig varmt med både vognpose og vognteppe? Kanskje ikke med sommerpose når jeg tenker meg om. Hva med det trekket(?) som er over liggedelen, bruker dere vognteppe under denne? Eller er det mer hvis det ikke er mye nedbør og man ikke trenger trekket.
Men hvordan bruker man egentlig vogntepper? Bruker man det på toppen av en vognpose, eller bruker man det alene? Blir det ikke veldig varmt med både vognpose og vognteppe? Kanskje ikke med sommerpose når jeg tenker meg om. Hva med det trekket(?) som er over liggedelen, bruker dere vognteppe under denne? Eller er det mer hvis det ikke er mye nedbør og man ikke trenger trekket.
Er vognteppe annerledes enn dyne? Har allerede lurt på det her med dyne vs vognpose.. også kommer lammeskinn i tillegg? Hvor mye kler man på baby? Jeg er så glad for at vi slipper å ha en nyfødt på den kaldeste tiden av året, så jeg ikke må tenke like mye på det her i starten 

lærer så mye!!
Vi har endt opp med å arve et lammeskinn til vogna, også har vi fått en easygrow nature vintervognpose av svigers! Hvis baby kommer til termin 1.april, antar jeg vi trenger denne en liten stund. Så tror jeg vi blir å gå over på en sommer/vår/høst-vognpose, heller enn dyne, men venter litt med innkjøp av denne. Også får vi variere litt med om vi bruker det nydelige vognteppet mormor har strikket, enten i tillegg til vognpose eller i stedet hvis det er varmere dager! Men så gjenstår det å se om det vi har tenkt fungerer eller ikke