Vognspm!! *viktig for meg*

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Nå har jeg en simo kombi, 06/07 modell... Er det noen vogner som har lengre liggelengde enn simo?? har di nyere simo-modellene lengre liggelengde? [8|]

lillemann er avhengig av å sove 1-2 timer på dagtid enda, og sover ikke inne, han nekter [&o] Verken hjemme eller i bhg...Så jeg må ha en vogn som han får god plass i...Han er nå ca 95cm lang...

Simo er den lengste som fins.. 

ORIGINAL: Sicily

Simo er den lengste som fins.. 

Ja var det jeg også trodde...har hørt det før at den er lengst...[;)] Var derfor jeg kjøpte den i utgangspunktet [;)]

Men har di nye modellene lengre liggelengde enn min vogn?? har dem blitt større?? [8|]

ORIGINAL: Linemor7

TFK Joggster Twist da? Har ikke målt, men den er LANG altså....

Hmm...er ikke det en 3-hjuling?? for det vil jeg egentlig ikke ha [8D]

ORIGINAL: Jeanie is back!

Joda, det er det. Men den mest stabile 3 hjulingen jeg har vært borti.
Litt håpløst å trille på snø, men super ellers.

ORIGINAL: Jeanie is back!

Joda, det er det. Men den mest stabile 3 hjulingen jeg har vært borti.
Litt håpløst å trille på snø, men super ellers.

Hmm...har hatt 3-hjulinger så jeg vet at dem er litt umulige når det ligger snø eller slaps på bakken....er en grunn til at jeg ikke vil ha det [;)] Vil egentlig ha simo, for er kjempefornøyd, passer perfekt for oss, men den vogna jeg har er litt kort, så lurte på om noen kanskje visste om 08, 09 modellene til simo var større liggelengde på enn de gamlere modellene?

Jeg har 2006-modell Simo-kombi, og den gikk i hvertfall for å være av de største den gangen. Mulig Emmaljunga er like lang, men sde fleste vogner er mindre. Endel vogner er dessuten veldig smale, og da blir det vanskelig med vinterpose i f.eks.

Synes du virkelig at vogna er for kort? Eldste min var stor og lang, og hun lå i den vogna til hun var godt over 2 år. Da overtok lillesøster vogna etterhvert, så hun begynte å ligge i Teutonia Timmy-trilla si istendenfor. Den var litt i minste laget, men det gikk å sove i den, siden det var sommersesong.

de rene sportsvognene til simo er vel ennå større enn simo kombi mener jeg.
Ellers er jo TFK stor og fin.Stødig også-MEN,tror ikke jeg ville hatt en 3 hjuling i bhg uansett hvor stødig den er.(vet jo aldri med barn,noen klatrer på den ol.så vil den jo velte lettere enn en 4 hjuling)

Kan han ikke ligge i sportsdelen av vogna? (eller er det kanskje det det er snakk om) Der bør han no få plass

Simo Classic som er rene bagvogner er nok større.
Hvis ikke kan du jo kjøpe en dansk dypvogn, de er 1 meter lange.

ORIGINAL: r1mellem

Kan han ikke ligge i sportsdelen av vogna? (eller er det kanskje det det er snakk om) Der bør han no få plass

Liggelengden er ca 90cm, og gutten er 95...[8|]

Ingen som har 08 eller 09 modell av simo duo eller kombi, so vet liggelengden i sportsdelen??

Vil ikke ha di rene sportsvogn-greiene til simo, liker dem ikke...

(men kanskje som sovevogn i bhg ja) [;)] MEn han sover jo hjemme også....i vogn...

ORIGINAL: engle_mamma

kjøp simo sportsvogn snuppa, den er lang i ryggen[:D]
104 lang er den[:D]

Den 123 eller hva dem heter?? [8|]

Back
Topp