Vognspørsmål

Travel mamma

Gift med forumet
ser mange av disse "moderne" vognene har så små bagdeler og kalesjen er så kort. ser så åpent ut for en baby/nyfødt.
jeg har bare hatt vanlige 4 hjulinger til mine 2 ( basson roma og troll duo). er der bare meg som synes det ser sånn ut?

Liker å pakke de godt ned å skjerme for sur vind og sterk sol om sommeren.

bugaboo cameleon er vel en slik moderne vogn eller ?

Den har i alle fall større bagdel enn feks emaljunga. [:)]

Har Bugaboo Cameleon, kan ikke si jeg har hatt problemer med å skjerme barnet. Bagen er ikke spes liten heller, den er iallefall av de lengste. Like lang som Simo kombi. [:)] Har ikke prøvd bagen i praksis enda, da. Men har brukt sportsdelen med Bugaboos vognpose, og posen bretter helt opp blir "vindskjerm". [;)] I tillegg går kalesjen langt over når den brukes som sportsvogn. 

ORIGINAL: Karla

både tfk og bugaboo har store bagger

men hvor stor baggen er har ikke noe med lunhet å gjøre, vi har hatt oth, bugaboo og emmaljunga og i alle har ungene hatt det lunt og godt[:)] en god pose gjør mye av den jobben.

Jupp. Kalesjens utforming har en del å si, men som sagt, på Bugaboo er ikke det noe problem.

hadde fashionbag på min spirit, og bytta den fort ut med en softbag så snuppa lå lunere.. da ble det spirit kombi isteden[:)] spørs når på året man har baby også, hadde jeg fått om våren/sommeren hadde jeg nok kunna tenkt med en tfk eller easywalker!  men her ble det november baby, så da hadde vi simo kombi og teutonia spirit!

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Karla

både tfk og bugaboo har store bagger

men hvor stor baggen er har ikke noe med lunhet å gjøre, vi har hatt oth, bugaboo og emmaljunga og i alle har ungene hatt det lunt og godt[:)] en god pose gjør mye av den jobben.

Jupp. Kalesjens utforming har en del å si, men som sagt, på Bugaboo er ikke det noe problem.

kikket litt på nett nå og de jeg sikter til er quinny o.l.

Back
Topp