Vognspørsmål

Hemmeligefrue

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Jeg har kikket litt på vogner og sett meg ut emmaljunga nxt90 og Bugaboo Fox 2 :)
Noen som har hatt disse og har erfaringer å dele? Jeg skal innom barnas hus og prøve begge to, men gøy å høre hva andre synes. Jeg hadde kun Simo duo vogn til alle tre sist, så skal bli gøy med en ny vogn til sistemann :D
 
Jeg har buffalo etter første men kunne godt tenkt meg foxen, veldig fornøyd med vogna :love2
 
Har også sett på begge og gått for fox 2. Den er to kilo letter en emaljunga vognen. Enklere og håndtere alene
 
Vi hadde buffalo sist, men synes ikke at han sov like godt der etter han bikka 1,5 år. Han ble rett og slett for stor for sittedelen. Men nå har jeg en lang unge, en gjennomsnittlig ville vel ellers ha kunnet bruke den lenger. Trillekomfort, hvor mye plass den tar i bilen, enkel å legge sammen - alt det der var jeg fornøyd med. Den veier heller ikke så mye :) likte den veldig godt med bag!
Men nå skulle vi jo ikke ha flere på en stund, så den ble solgt :hilarious: ville nok ellers ha brukt den til denne, også heller brukt joggevogna som sovevogn om det ble trangt i sittedelen etterhvert.

Kommer i første omgang til å se etter en brukt emmaljunga nxt 90f denne gangen, med flat sittedel/ryggen kan legges helt ned. Så får vi se om jeg blir fornøyd eller ikke :p har jo ingen erfaringer å dele enda da.
 
Sniker litt fra april (så kjekt å lese om dere som er litt lengre på vei :joyful:).

Vi har NXT60 til førstemann, sammen med NXT90 sin hjulpakke. Er et mye smidigere understell enn NXT90, og blir mindre sammenlagt. Både bag- og sittedel er jo lik på de to vognene, og med den store hjulpakken så mister man ikke noe demping heller :) Vi har vært veldig fornøyd, og ville bare anbefale løsningen videre.
 
Jeg har kikket litt på vogner og sett meg ut emmaljunga nxt90 og Bugaboo Fox 2 :)
Noen som har hatt disse og har erfaringer å dele? Jeg skal innom barnas hus og prøve begge to, men gøy å høre hva andre synes. Jeg hadde kun Simo duo vogn til alle tre sist, så skal bli gøy med en ny vogn til sistemann :D
Hadde mange vogner sist til første som nå er syv år gammel (vognzilla). :hilarious: Var innom Emmaljunga, Stokke og en til jeg ikke husker navnet på. Endte til slutt opp med Bugaboo buffalo og jeg elsket den :Heartred Fox 2 er en ny og forbedret utgave av buffalo og kommer uten tvil til å gå for den denne gangen :Heartred
 
Jeg har en gammel emmaljunga city cross fra 2010. Har veldig lyst å bruke babybagen denne gangen og. Er det mulig å kjøpe et annet emmaljunga understell, eller må det være city cross? :p Kunne tenkt meg en av de med svingbare hjul. Hadde jo vært fint om det var samme feste til bagen :p
 
Back
Topp