Vognspørsmål

vårførste

Andre møte med forumet
ser det er flere tråder med hvilke vogner som anbefales.. Dere som har barn fra før, hva slags utstyr til vogn anbefaler dere? Hva MÅ man ha, og hva er bortkastet penger? Spør en i butikk, ender man vel opp med alt mulig:p
 
Regntrekk, myggnetting og refleks tenker jeg man må ha. Ellers har jeg hatt stor glede av vognposen (har lammeskinnspose fra Nøstebarn), koppholderen og krokene til å henge stelleveska på. Om jeg skulle valgt bort en av disse dingsene ville jeg valgt bort krokene ;) Vogna vår (emmaljunga) har en innebygd solskjerm som er genial og myggnettingen er også innebygd :)
 
Det høres fornuftig ut:) vi tenker også gå for en emmaljunga (usikker på hva modellen heter), så da følger det kanskje med noe på den også.. kan fort bli helt overveldet over alt utstyret man må tenke på som førstegangs:p
 
Det høres fornuftig ut:) vi tenker også gå for en emmaljunga (usikker på hva modellen heter), så da følger det kanskje med noe på den også.. kan fort bli helt overveldet over alt utstyret man må tenke på som førstegangs:p
Vi har edge duo. :) Både solskjermen og myggnettingen er oppe i kalesjen på vogna. Veldig greit, for da vet du bestandig hvor du har det ;) Regntrekket fulgte også med :) Koppholderen og krokene er av merket tinkafu som er et relativt billig og enkelt merke så begge deler kostet vel 250kr tilsammen :)
 
Vi har en sånn reim som vi fester på vogna, og kan ta rundt håndleddet når en feks går ned bratte bakker. Veldig enkel og grei for sikkerheten. Dumt å snuble midt i en bakke, og miste grepet på vogna... :schocked028
 
Vi har en sånn reim som vi fester på vogna, og kan ta rundt håndleddet når en feks går ned bratte bakker. Veldig enkel og grei for sikkerheten. Dumt å snuble midt i en bakke, og miste grepet på vogna... :schocked028
Ja stemmer det! Det har vi og! :)
 
Vi har edge duo. :) Både solskjermen og myggnettingen er oppe i kalesjen på vogna. Veldig greit, for da vet du bestandig hvor du har det ;) Regntrekket fulgte også med :) Koppholderen og krokene er av merket tinkafu som er et relativt billig og enkelt merke så begge deler kostet vel 250kr tilsammen :)

Takk for gode tips! Venter nok litt til med å kjøpe vogn, men synes det er greit å vite hva som finnes der ute:)
 
Back
Topp