vognspørsmål..

kokken

Betatt av forumet
Heisann.

Er det noen som har erfaring med Brio Sing? Har fått et tilbud om å kjøpe en 08 modell med bilstol til kr 2000,- ,er dette en ok pris??

Ville aldri kjøpt den, den er lite lun, (kalsjen er veldig åpen) stiv, bred mellom bakhjulene. Skal du ha den bør du gå for en 2011 modell som har mange forbedringer.

Når har ikke jeg noen personlig erfaring, men mammaen til ei i barnehagen til jentene har den og hun sier det er ei dritt vogn. Hun finnes ikke fornøyd. Mener det er 08modell hun har. Hun har iallefall sagt til meg at jeg bør styre unna den vogna der.

ORIGINAL: kokken

Heisann.

Er det noen som har erfaring med Brio Sing? Har fått et tilbud om å kjøpe en 08 modell med bilstol til kr 2000,- ,er dette en ok pris??

Da bør det være med dypbag og?
Jeg solgte min 08 modell nettop med bag og sittedel for 1800,-.
Genial vogn for mitt shopping bruk, snur på en femøring, kan trille med en hånd og barna sitter så bra i den fra de kan sitte.
Måtte ha denne i mellom da Simo var umulig for mi å sitte i.. bare sklei ned..

Tusen takk for svar[:)] Lurer på om jeg skal holde meg unna den gitt,jeg blir å gå mye turer både på asfalt og grusvei så tror den kanskje blir i stiveste laget for mitt bruk selv om den er fin å se på [:D]

Tusen takk for svar[:)] Lurer på om jeg skal holde meg unna den gitt,jeg blir å gå mye turer både på asfalt og grusvei så tror den kanskje blir i stiveste laget for mitt bruk selv om den er fin å se på [:D]

Se på Brio Go den er super[:)]

Astfalt er den helt gull. Aldri prøvd den på grus. Det er jo dempere på den da.. hehe. Så den er ikke sååå stiv.
Jeg hadde aldri solgt min om jeg ikke hadde måttet. Never ever. Men vet mange som ikke er fornøyd og. Hver sin smak.
Man må nesten prøvetrille den tror jeg[:)]

ORIGINAL: Nibbler

Jeg synes selve bagen var ok, den var lun nok for oss (men måtte bruke vogntrekket og brette ut solskjermen eller hva det nå var). Den gamle typen sportsvogn finnes ikke lun eller beskyttelse mot regn og har heller ikke ordentlig liggestilling, men har sett at den nye versjonen er litt bedre med tanke på beskyttelse mot vær og vind. (Vi har forresten en 2009 modell du kan få billig...)

Selve vogna er god å trille på kjøpesenter og asfalt, men et sant h... på grusvei, snø osv (har vært en smule aggresiv på den vognen), så kommer altså litt ann på hva du skal bruke den til. Eier ikke fjæring, er ganske brei bak, men god handlekurv og lett å trille på det rette underlaget.

Bilsetet er jeg veldig fornøyd med og det var kjekt å kunne feste det på understellet når man skulle handle ol.

Til info så kjøpte vi oss en stor Simovogn da jenta var 7 mnd og da hadde jeg tenkt leeenge på å bytte vogn. :)

signerer alt dette :)

ORIGINAL: **Emmeline**

Se på Brio Go den er super[:)]

Back
Topp