Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble vel nesten 3 timer!Hvor lenge har han sovet?Søvn forlenger søvn
![]()
kl 18 er da ikke sen dupp, Hermine får ofte den siste blunden sin omkring daJa i kveld er det Lillebror som tar lang og sen dupp i vognen!
Lurer fælt på å vekke han, men det liker jeg ikke å gjøre.
Sovet dårlig/kort i hele dag så duppen var etterlengtet!
Blir veldig sen kveld på han i dag gitt!!
kl 18 er da ikke sen dupp, Hermine får ofte den siste blunden sin omkring da![]()
Men da sover hun bare 30-40 minutter
![]()
Emmeth står som regel opp rundt 17-18 fra luren sin og legger seg rundt 20.00men igår sto han opp 17.30 og sovnet ikke før 21.45 siden han er tett og forkjøla! Går fint ann og ha lur i vogna si på kvelden som det gjør på dagen.
haha, da kolikken sto på som verst gikk vi ut på tur med vogna kl 21.30 på kvelden bare for at hun skulle bli stilleDa pleier jeg og legge ut Emmeth i vogna også. Om ungen er trøtt og ikke får sove inne, så hvorfor i all verden ikke bare legge ut barnet så det får sovet? Er vel det viktigste barnet sover, selvom det er kveld? Men storesøster Neline måtte vi legge hu ut på verandaen i vogna selvom kl var 23.00 på kvelden, får hu fikk ikke sove andre steder. Bryr meg fint om hva andre mener, jeg gjør det som jeg mener er best for mine barn<3
haha, da kolikken sto på som verst gikk vi ut på tur med vogna kl 21.30 på kvelden bare for at hun skulle bli stille![]()
Så sto hun på trappa og sov til kl bikka 22 for da ga hun seg som regel med skrikinga! Naboene trodde sikkert vi var smårar, men heller det enn skriking!
![]()
Jepp, er verre når de blir eldre og er avhengig av å sove i senga siMen det er jo en av tingene som er så fint når de er babyer! Da går det liksom an å gjøre slik =)
Jepp, er verre når de blir eldre og er avhengig av å sove i senga siSkal vi noe på kvelden så får hun seg en dupp i vogna eller i bilen dit vi skal, så har vi med pysjamas og steller før vi kjører hjem. Da har hun tatt kveld i bilen og legger henne så rett i senga når vi kommer hjem, funker supert nå når hun er så liten!
![]()
Det ville jeg ikke stresse med, sånn egentlig.Når bør de få litt fastere og tidligere leggetid? Går fint å legge tuppa i nitiden, men åtte er hun ikke enig i![]()