vognshopping i harrymekka, Svinesund

Marianne1

Glad i forumet
Noen "kjennere" som vet som de fører Mountain Buggy på Happyland? Har lyst på en "urban jungle", men synes prisen er litt stiv.. Skal på harryshopping neste uke, men er det verdt å reise litt omvei for Happyland? Har ikke vært i området på mange år. :)
 
Aner ikke derfra.. men vet om flere som har importert de og selv med toll sparte de et par tusen! Pluss er mange fine brukte ute... 

Den vogna er superfin, hadde nok valgt den om vi skulle hatt en ny (en til...) 
 
http://www.vognimport.no/
ene bloggen jeg leser er sponset av disse. Det er ett firma som importerer og selger, skal vist være rimelig, men jeg har ikke sjekket noe ang dette, da jeg ikke skulle ha denne vognen.

Ellerså så jeg kjapt på happyland på facebook, og så ikke noe av det merket. Men de har mye opplysninger på siden sin! Priser, bilder,modeller ol. Så anbefaler å sjekke den ut.
 
Vet ikke om de har det merket, men på Kattis babyshop i Strømstad var de kjempehyggelige og flinke. Vi kjøpte vår emmaljunga der forrige helg.
 
Takk for svar! :) Har vært inne på både Happyland og Kattis sin hjemmeside, men synes det er så lite informasjon. Ofte er erfaring fra andre den beste referansen! :) Får ta en tlf til de før vi skal dit. Hvis ikke det er andre her som vet?
 
Ta å ring Kattis babyshop. De er superhyggelige og veldig service innstillte. Vi kjøpte Emmaljunga city cross creme leatherette (usikker på skrivemåten...) hos dem.
 
Vi kjøpte en Urban Jungle Mountain Twin Buggy der en gang, men det er nå tre år siden, vet ikke hvordan det ser ut nå. Men fikk den ihvertfall til en knallpris ( var på tilbud, pluss utgått model fra 2008 og valuta så jeg tror det ble 5000 istedenfor 11000 her ) Men nå var det som sagt en stund siden, best å ringe å høre. :-)
 
Back
Topp