Vognpynt! !

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Kunne tenkt meg vognpynt denne gangen. Hva slags vognpynt har dere/har dere hatt. .? Og hvor kjøpte dere? Gjerne med link og/eller bilde :)
 
Kjøpte fra etsy. Bilde er fra butikken, ikke navnet vår skal ha. :) erfaringen min sier at sånne "remser" som går på tvers er veldig upraktiske, så ville ha en sånn som kun henger fra en klype. :)
 

Vedlegg

  • 1454541423926.jpg
    1454541423926.jpg
    33,3 KB · Visninger: 101
Kjøpte fra etsy. Bilde er fra butikken, ikke navnet vår skal ha. :) erfaringen min sier at sånne "remser" som går på tvers er veldig upraktiske, så ville ha en sånn som kun henger fra en klype. :)
Må bare si meg enig i at en sånn remse over hele vogna er fryktelig upraktisk ja når man må nedi vogna for å putte smokk, trøste osv


Vi hadde sånne som bare hang i en klype, som vi kjøpte lokalt her på et museum.
Mye bedre ;-)
 
Må bare si meg enig i at en sånn remse over hele vogna er fryktelig upraktisk ja når man må nedi vogna for å putte smokk, trøste osv


Vi hadde sånne som bare hang i en klype, som vi kjøpte lokalt her på et museum.
Mye bedre ;-)
Kjøpte fra etsy. Bilde er fra butikken, ikke navnet vår skal ha. :) erfaringen min sier at sånne "remser" som går på tvers er veldig upraktiske, så ville ha en sånn som kun henger fra en klype. :)
Har ikke tenkt på T de kanskje er upraktiske engang jeg :p Haha... Ja da blir det sånn som henger ned :p
 
Søk "vognpynt" på finn.no jeg bestilte av ei der som lager selv :) ble såååå fint :)
 
Hmm.. Det var heller ikke dumt.. FÅr jo kanskje personlig da og ja :D
 
Back
Topp