Vognposer..

Finnsikkemer

Forumet er livet
hvilke vognpose har folk kjøpt her?![:D] sitter og kikker litt på nettet.. er jo mange fine.. men dyre alle sammen.. issjj[:'(]

jeg har odenwalder og er veldig fornøyd

Jeg har voksipose, men kjøpte ikke den før babyen vokste ut av vognbagen sist, regner med den ikke blir i bruk før da denne gangen heller.

Har lurt på om jeg skal kjøpe en litt mindre pose for å bruke til bilstolen. Blir å ha bilstol med base, og oppbevare bilstolen inne. Kjekt med en slik pose som babyen er inni når man går til/fra bilen da. Så hvis man f.eks kjører langt eller bilen er forvarmet, så kan man bare glide opp posen. SUPERT! Så slipper babyen å bli overopphetet fordi man har tatt på altfor mye klær.[:)][:)][:)]

vi har kjøpt en Odenwalder dunpose i svart, svigers var så greie å kjøpe en da den var på tilbud på barnas hus.. 600,- i rabatt[:D][:D]

Jeg har kjøpt ticket 2 heaven sin :) betalte 900 kr for den inkl frakt fra danmark [:)] uuuutrolig herlig pose, 115 cm lang med glidlås nederst så kan ha den lenge [:)]

den kom forresten på 2 plass på tv 2 hjelper deg testen [:)]

Ellers så er odenwalder eller hva den heter heeeerlig, søsteren min hadde den :)

Jeg har en odenwalderpose som jeg fikk en venn av familien:) de er kjempebra og har hull til sele og alt sånt.. dunpose da, hvis du ikke har fått vite det:) holder varmen og er såppas store at de kan brukes i sportsvogn også:)

Har ikke fått kjøpt enda, men har ønska meg Odenwalder dunposer[:)]

det kjekke er at da kan de brukes neste vinter og.. når vi skal bruke sportsdelen [:D][:D] 

Vi har fått låne rød saueskinnspose:D

Har ikke vognpose enda.. Eller, jeg har en lammeskinnspose fra attenhundre og brødmangel.. Vet ikke enda om den kan brukes eller om den er ødelagt. Må vel få sett på den snart så jeg vet om jeg må kjøpe eller ikke ;P

Kjøpte voksi classic, god erfaring med de posene[;)]

Jeg har sydd voksipose selv. Kjempegøy!! Se her for oppskrift. [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5478830&mpage=5
ca midt på denne siden er mål på pose som passer fint i baggen.

Til gutten vår på snart 2 år har jeg en lammeskinnspose som her veldig lang. Han kan nok bruke den i over 1 år til. Men lillebror får nok den fra vinteren av..

Vi fikk arve en som Mannen min hadde når han var baby i 79. Den er så fin! Retro:)
blå cordfløyelpose med lammeskinn inni.

Jeg har kjøpt en venninnes gamle ullpose.
MEN er veldig redd den er FOR STOR for vogna!!
Men håper på det beste så jeg sparer de pengene - opp mot 2000, er ganske mye penger, hvertfall siden jeg tross alt har en ullpose
- får den i jula, så har ikke fått prøvd den, har nesten mareritt om at den er for stor - selv om den sikkert ikke er det

ORIGINAL: susie

Voksi classic, for den får jeg begge ungene oppi til å begynne med[;)]

Hmmm..har jeg ikke tenkt på...[8|]
Men du har kanskje en stor dobbelbag i vogna?

Har odenwalder fra før, men har kjøpt voksi classic i svart til søskenvogna og barnehagevogna. [:D]

Back
Topp