Vognposer

Fikk tak i en veldig pent brukt RisaRosa-pose veldig billig, så det blir den i første omgang:happy:
 
Det er tilbud på Easygrow på babycare.no :)
 
Vi brukte dyne første året. og gikk for pose på år to. Veldig fornøyd med Easygrow Light posen våres :)
 
Jeg sydde egen vognpose av en deilig thermodyne til vinters bruk - den har jeg tenkt å bruke denne gangen også. Har ikke hatt behovet for pose på vår/sommer/høst, men ser absolutt at det kan være praktisk! Mulig vi kjøper oss en pose til våren, men vi har jo dyner og pledd liggende fra forrige, så vi ender sikkert opp med å bruke det.
 
Vi brukte bare dundyne til junior. Han hadde på seg bomullsbody og et hjemmestrikket sett med bukse, genser og lue hele vinteren. Da det var under 10 minusgrader la jeg nedi lammeskinn, da skulle vi ut og gå en lengre tid. Men, han trengte ikke mer, vi sjekket ham godt og jevnlig og det holdt for ham.
 
Vi brukte forresten vognpose, en avet voksipose da han skulle begynne å sove ute i bhg, og det ble litt kaldere enn at pledd/dyne var nok.
 
Vi har en Voksi Classic etter storebror. Veldig fornøyd med den. Den kan også brettes helt så den ble brukt på gulvet også når vi var på hytta f.eks. Har også en Voksi bilstolpose som var gull verdt med førstemann. Så greit å slippe å kle på lag på lag med klær hver gang vi skulle ut. Pluss at det er mer trafikksikkert når det ikke er mange lag mellom babyens kropp og selen. Vi kommer også til å ha lammeskinn i bunnen av vogna.
 
Back
Topp