Vognposer

Denkommendemamma

Andre møte med forumet
Heisann.
Jeg kjøpte nylig en Vognpose fra Voksi City til høsten/vinteren. Så sitter jeg å vurderer å bestille en Vognpose til våren/sommeren også. Men det er mange som bare bruker dyne og strikket pledd også på den tiden av året. Hva vil dere anbefale, og hvilken vil dere anbefale til vår/sommer?

Jeg har voksi City og voksi sky light (vårpose) til 1åringen . Den er gull å ha :) anbefaler. Han sover mye lettere når han er "pakket.inn" slik man blir i en pose. Er det vår og det er for varmt med tykk hypnose, tok jeg vårposen men hadde ullpledd (lillelam) inni

Heisann.
Jeg kjøpte nylig en Vognpose fra Voksi City til høsten/vinteren. Så sitter jeg å vurderer å bestille en Vognpose til våren/sommeren også. Men det er mange som bare bruker dyne og strikket pledd også på den tiden av året. Hva vil dere anbefale, og hvilken vil dere anbefale til vår/sommer?
Vi har brukt Voksi City til storebror nå i vinter, og er godt fornøyd. Vi har ikke behov for noen sommerpose. Et tynt pledd eller noe er mer enn nok.

For lillebror bruker vi nok bilstolpose (Voksi Move eller tilsvarende) de første månedene uansett. Vognposer er alt for store for bittesmå nyfødte. Til våren blir det nok bare dyne og saueskinn i vogna, frem til han er stor nok til å sitte i sportsvogn. Først da kommer vi til å ta ibruk vognpose.

Vi har ikke følt behov for vårpose til våre. Det er lettere å regulere med pledd/ev. dyne syns jeg :-)

Jeg har en voksi urban til høst/vinter og en voksi breeze light til sommer, den virker kjølende også så vært veldig fornøyd med den på litt varmere dager:)

Vi har voksi City til vinteren, evt reflex bilstolpose om den skulle bli for stor. Har også en Sååå fin lammeskinnspose fra jeg var baby, som jeg også brukte til storesøster.

Jeg fikk baby i mai sist, brukte dyne og pledd frem til høsten. Har easygrow lite til høst og vår.

Vi har arvet to vognposer, så vi har en tjukk Easygrow, en tynn fra et ukjent merke og en ny voksi City, så vi kommer til å bytte mellom dem fremfor å bruke dyner osv.
Det er ihvertfall tanken.
Pluss at vi har bilstolpose.

Vi har Voksi Urban med forlengerdel til vogna, pluss en lang pose med lammeskinn inni. Bruker dyne og ullpledd ellers :) har ikke følt behovet for tynnere pose :)

Vi har heller ikke følt særlig behov for vårpose. Hadde aprilbaby sist, og mener å huske vi evt kledde litt ekstra på og/eller brukte teppe :)

Jeg lurer også litt på hva man «pleier» å ha i vognen på de nyfødte om høsten/vinteren.. Mange har vel saueskinn i bunn også en vognpose eller dyne?

Jeg lurer også litt på hva man «pleier» å ha i vognen på de nyfødte om høsten/vinteren.. Mange har vel saueskinn i bunn også en vognpose eller dyne?
Jeg tror nok vi kommer til å kjøpe en vinter-bilstolpose og bruke den i vogna også. Ser for meg at den er lunere enn den store vognposen :) Synes pose er lunere enn dyne. Den kan man snurpe sammen rundt hodet feks.

Vi har lammeskinn og vognpose, justerer bekledning etter temperatur :)

Kikket litt på voksiposer nå, er de den mest anbefalte? Voksi premium nature så veldig lekker ut:love017:love017

Kikket litt på voksiposer nå, er de den mest anbefalte? Voksi premium nature så veldig lekker ut:love017:love017
Jeg tror Voksi og Easygrow er de som selger mest
:)
Anbefaler pose med forlengerdel, for da har du pose til både baby og toddler :)

Er jo sikkert veldig smakssak. De nye Voksi er veldig fine ja! Jeg har likt Easygrow best, har hatt Voksi (en litt eldre type), Easygrow og Odenwälder.

Jeg tror Voksi og Easygrow er de som selger mest
:)
Anbefaler pose med forlengerdel, for da har du pose til både baby og toddler :)
Takk for tipset! Voksi Move så også praktisk ut :)

Grunnen til at jeg valgte voksi City, var praktiske med glidelås på midten fremfor på sidene, og at man kan slurpe igjen åpningen ganske mye. Selv om jeg syns det finns penere poser, disse med pelskant feks .

Grunnen til at jeg valgte voksi City, var praktiske med glidelås på midten fremfor på sidene, og at man kan slurpe igjen åpningen ganske mye. Selv om jeg syns det finns penere poser, disse med pelskant feks .

Back
Topp