• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vognposer

Trøndermamma

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Hvilke vognposer har dere kjøpt/tenkt å kjøpe? :) Blir ikke helt enig med meg selv, er så mye å velge i..

Her ble det Voksi dun, men har ikke kjøpt noe til vår enda. Tenkte å bruke lammeskinn og teppe i begynnelsen:)

Ble anbefalt på butikk(ene) jeg var på å ha lammeskinn med helårs dundyne eller teppe i vogna frem til høsten og litt kaldere dager, å kjøpe en dunpose da

Vi har kjøpt Voksi Frost. Den er så fin og med deilig varmeregulerende ull i fóret til vinteren :-)

Jeg tenker lammeskinn i bunn m/teppe først, så har jeg strikket vognpose hvor d blir dundyne inni litt senere, og lammeskinnspose fra Nordlys til vinteren:)

Har så lyst på sånn 7am enfant som kan brukes i både bilstol og vogn, men tenker at de første månedene blir det lammeskinn og dyne/teppe i vogn. Trenger vel pose til oktober :) Synes de RisaRosa-posene til vogn er fine, men de er jo temmelig dyre da...

ImageUploadedByBV Forum1466298705.654568.jpgImageUploadedByBV Forum1466298689.015574.jpg

Har kjøpt to stk allerede, en voksi urban (best i test) til hverdagsbruk, og en nydelig Tinkafu lammeullspose hvor man kan ta ut innlegget og bruke den hele året (hvertfall her i nord-Norge;))

Kjøpt odenwalder dunpose til vinteren. Og easygrow lite nå til sommer, høst og vår. Har også lammeskinn til å bruke i vogna. Det kan man bruke uansett har jeg hørt. Har også dundyne til vogn, så kan variere litt ift til vær, evt kombinere flere sammen. :)

Har kjøpt Easygrow nature til vinteren :) dyne til da, så vurderer jeg en vår/høstpose til neste år, muligens Easygrow lite + :)

Jeg har kjøpt Stokke sin tynne, virker super! Blir voksi til vinteren, sverger til den-den vet jeg er fantastisk.

Tenker det blir voksi classic neste vinter. Jeg tåler ikke dun i Det hele tatt :) Denne vinteren blir det nok lammeskinnspose, for den har jeg allerede.

Back
Topp