Vognposer

Orkidee

Elsker forumet
Hva bør man se etter? Hva er bra? Er det egne for nyfødte og litt "større"barn? Helt ny på dette...

Vi har Voksi Urban. Den passer godt i vognbagen, så er det med forlenger, så når ungen blir større, så trer man på den, så har man pose i lang tid. Søskenbarna mine bruke sine som soveposer når de var 6 år, men jenta vår var like lang som de når hun var 4, så hennes ble for kort til slik bruk, men hun kunne brukt den for å dekke føttene og halve overkroppen.

Vi har liten bag i vogna (babyjogger city elite) så bruker voksi move i den til å begynne med tenker jeg. Den passer perfekt i bagen. Har kjøpt EasyGrow pose til storebror, liker den veldig godt.

Har voksi urban til gutten. Syns den er litt vid i åpningen, men ellers fornøyd :)
Mulig det blir gjennbruk av den om vi ikke går for voksi city heller..

Brukte Easygrow sin bilstolpose i bagen sist. Hadde en liten mountain buggy bag. Har også en Voksi city + en vinterpose fra Elodie Details. De har jeg kun brukt i sportsvognen.

Har voksi city til storesøster, og har vært veldig fornøyd med den. Liker at det er glidelås, og at det er lett å åpne helt opp. Hun sluttet imidlertid å sove i vogn da hun var 11 mnd (ble alt for farlig ettersom at hun reiste seg opp), og på sommeren var posen alt for varm, så alt i alt ble den ikke veldig mye brukt. Så den er hvertfall helt ok å bruke til et barn til da :) Har også forlengelsesdel og skal med den kunne brukes opp til 6 år, selv om jeg personlig synes det må være mye mer praktisk å bruke en mer kompakt sovepose da. Voksi er god og varm, men stor å ta med seg/lagre!

Voksi Urban, helt klart :) Da har du sovepose når de blir større også! VI har denne og er veldig fornøyd. Men skal sies at den er varm og beregnet for vintersbruk, Kan være greit å ha en lett pose for sommeren evt bare bruke pledd

Vi har en lammeskinnspose, fornøyd med den! Men her sover ikke barna i vogn i bhg, mulig den hadde blitt litt kort til en 2-3 åring. Om sommeren bruker jeg lammeskinn under og teppe over

Ser mange sverger til Voksi Urban. Det som kan være tungvint med denne er at det ikke er glidelås i midten. Det er veldig greit med glidelås i midten hvis du går litt ut og inn, f.eks sentre og lignende :)

Har voksi urban til gutten. Syns den er litt vid i åpningen, men ellers fornøyd :)

Synes også den Urban er veldig vid i åpningen. Gikk greit da lille var baby, men straks litt verre da hun begynte å dytte ned posen med armene. Byttet til Voksi classic, og synes den er helt fantastisk. Spesielt på kalde dager, når man får pakket ungen godt inn

Synes også den Urban er veldig vid i åpningen. Gikk greit da lille var baby, men straks litt verre da hun begynte å dytte ned posen med armene. Byttet til Voksi classic, og synes den er helt fantastisk. Spesielt på kalde dager, når man får pakket ungen godt inn

Vi brukte den også mest i sportsvogna, og savnet at den ikke kunne snøres inn mer i åpningen..
Vi bor ganske langt nord i landet så for oss er det viktig med noe som holder varmen isolerende ;)
Tror nok vi investerer i classic'en da! Det følger vel med forlengelsesdel til den også?

Oi beklager, koblet ikke at det var classic du prata om ;) vi går nok for city'en ;) har en arvet classic liggende også.

Troller iglo brukte vi til storesøster, den er best i test , og har 2 glidlåser,en på hver side. Med forlenger del så hun bruker den enda i barnehagen til suppen sin, kjempefornøyd med den og hadde kjøpt samme igjen om jeg hadde hatt bruk for den, vi flytter til varmere strøk, så tenkte nå å kjøpe voksi move, den er til Bilstol så trengte bruke den i bilstolen og i vogna.

Back
Topp