Vognposer

Lillegutt2015

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Hei! Trenger litt hjelp fra noen med litt erfaring. Jeg har endelig kommet fram til to vognposer jeg vil ha! Skal selvfølgelig bare ha en av dem, men valget står mellom risarosa og easygrow.
Begge er jo såå fine! Men hvilken er best til en januarbaby?:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    135,5 KB · Visninger: 62
  • image.jpg
    image.jpg
    104,7 KB · Visninger: 61
Tror begge funker utmerket!
Men hvordan er de å vaske? Det var avgjørende når vi valgte til storesøster. Hun har voksi city. Den kommer vi til å kjøpe til lillebror også. Jeg synes det er kjekt å kunne skjøte på posen når barnet blir større. Vi bruker posen i pulk og sykkelvogn i tilleg til barnevogna.

Termin januar 2015

Easygrow-posen er lett å vaske. Hele posen kan vaskes og den har ingen gjennomgående sømmer, som gjør at det ikke blir varmetap. Den kan også forlenges den er 93/130 cm. Kommer ny modell av nature nå i oktober (uten knappene på toppen og noen nye farger)

Ville kjøpt en du kan bruke hele vognperioden, og av de 2 hadde jeg valgt easygrow.
Selv velger jeg voksi urban da den har fått topp karakterer og man kan forlenge når barnet er større

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Easygrow kan du forlenge når barnet vokser da :) hører mange vil ha voksi urban, kanskje jeg skal sjekke ut den også

Skal kjøpe risarosa vognpose til babyen, men har en urban voksi etter storebror som skal brukes når forlengelsesdelen trengs. Så ville nok valgt easygrow hvis ikke du har noen annen pose.. Nå har jeg så lite å handle til lillebror siden vi har mye klær og utstyr etter første så da unner jeg meg en risarosa pose denne gangen ;)

Vurderte også risarosa pose, men da den ikke kan forlenges symes jeg det var dumt å bruke så mye penger på en slik, den ligger jo nesten 1000 kr over de andre i pris :) men om du ikke ser behovet for en lengre pose er den jo lekker ;)

Vi har kjøpt easygrow. Vurderte og risarosa, men ble easygrow siden den kan brukes lenger:)

Hadde også veldig lyst på risarosa sin, den er jo bare helt nydelig! Men fornuften tok overhånd. Risarosa sin er 1000kr dyrere, kan ikke forlenges når barnet blir større og det er ikke hull til å feste seler i den. Så da blir det liksom bare å bruke den når babyen er helt minst, og kanskje risikerer å måtte kjøpe ny til neste høst/vinter igjen.. Men så klart, har man råd og føler at man kan unne seg det er jo risarosa sin så utrolig fin! Vi endte opp med voksiurban pga. Best i test og forlenger delen, og selvfølgelig at den har hull :) men er førstegangs, så har virkelig ikke peiling på dette! Lykke til med valget :)

Back
Topp